
Najbolja zaštita od sajber pretnji je redovno ažuriranje softvera i što složenije lozinke.
Pre 2016. godine oblast informacione bezbednosti uopšte nije bila regulisana, a da je zatim Zakon definisao pravila.
Tri najčešća napada na sajber bezbednost na koje građani treba da obrate pažnju – „fišing”, to je kada dobijete mejl od nekoga koji vam se čini poznatim, a domen se razlikuje za jedno slovo, zatim, mejl koji vam zaključa računar i traži novac da bi se rešio problem. U tim slučajevima ne treba pristajati na bilo kakva plaćanja, jer tako verovatno neće rešiti problem.
Kao treći incident su „spamovi” koje svi dobijamo. Kao najbolja zaštita pokazali su se redovno ažuriranje softvera i što složenije lozinke.
Prema rezultatima istraživanja koje je sprovedeno u 5.000 internacionalnih kompanija, 46 odsto incidenata su prouzrokovani od strane nekog od zaposlenih koji su nenamerno kompromitovali sajber bezbednost svoje kompanije. Po sajber bezbednost postoji pretnja i spolja i iznutra.Posao nadležnih nije da izlaze na teren i rešavaju probleme, već da rade promociju informativne bezbednosti.
Svaka kompanija treba da propiše pravila ponašanja. Često su zaposleni izvor incidenta i da je poštovanje procedura preventiva da se ne desi incident, a ako se desi, poštovanjem procedure, lakše je otkloniti.