Nokia Siemens Networks, kao vodeći svjetski proizvođač telekomunikacione opreme i rješenja, ove sedmice je u Banja Luci, telekom operaterima iz naše regije, predstavio neka od najnovijih CEM (Customer Experience Management) rješenja. Nokia Siemens Networks svojim partnerima, vodećim telekom operaterima u BiH, pruža valitetna rješenja i usluge kako bi bili u mogućnosti da obezbijede krajnjim korisnicima, građanima BiH, nove i kvalitetnije servise. Kupci očekuju proizvode i rješenja, koji im omogućavaju nesmetano odvijanje saobraćaja u mreži, kako bi bili u mogućnosti obezbijediti svojim korisnicima što kvalitetnije usluge. Nokia Siemens Networks, kao svjetski lider u području mobilne i fiksne telefonije, a posebno širokopojasnog mobilnog interneta, u poziciji je ponuditi korisnicima vlastita rješenja u svim navedenim oblastima.
Nokia Siemens Networks, kao vodeći svjetski proizvođač telekomunikacione opreme i rješenja, ove sedmice je u Banja Luci, telekom operaterima iz naše regije, predstavio neka od najnovijih CEM (Customer Experience Management) rješenja.
Nokia Siemens Networks svojim partnerima, vodećim telekom operaterima u BiH, pruža valitetna rješenja i usluge kako bi bili u mogućnosti da obezbijede krajnjim korisnicima, građanima BiH, nove i kvalitetnije servise.
„Naši kupci od nas očekuju proizvode i rješenja, koji im omogućavaju nesmetano odvijanje saobraćaja u mreži, kako bi bili u mogućnosti obezbijediti svojim korisnicima što kvalitetnije usluge“, rekao je Goran Ninković, direktor tima za Bosnu i Hercegovinu, Sloveniju i Hrvatsku.
„Nokia Siemens Networks, kao svjetski lider u području mobilne i fiksne telefonije, a posebno širokopojasnog mobilnog interneta, u poziciji je ponuditi korisnicima vlastita rješenja u svim navedenim oblastima.Ova rješenja su razvijena da pomognu našim partnerima, telekom operaterima, da zadovolje sva očekivanja krajnjih korisnika, ali i da ostvare što efikasnije poslovanje.”
Kombinacija stalnog korišćenja aplikacija, mobilnosti i rasta broja korisnika smartphone i tablet uređaja, kao što je iPad, predstavljaju sve veći izazov operaterima širom svijeta. Potrebe korisnika u BiH nisu mnogo različite u odnosu na regiju ili svijet, iako neka tehnološka rješenja stižu malo kasnije. Usljed pojave sve većeg broja "smart" uređaja naglo se povećao broj korisnika mobilnog interneta, a samim tim je došlo do porasta količine prenijetih podataka.
Studije pokazuju da je stepen zadovoljstva korisnika širokopojasnog mobilnog interneta važan faktor za donošenje njihove odluke o izboru ili promjeni telekom operatera. Naime, korisnici očekuju kvalitetan mobilni pristup internetu, u svako vrijeme i na svakoj lokaciji, tako da se telekom operateri moraju prilagoditi tom rastućem trendu, da bi ostvarili što bolje rezultate na tržištu. Najveći izazovi sa kojima se treba suočiti su brzi porast internet saobraćaja, koji se povremeno može približiti granicama kapaciteta mreža, kao i rastuća očekivanja korisnika za novim servisima.
Ninković je, takođe, naglasio značaj Nokia Siemens Networks Liquid Net tehnologije, koja omogućava povećanje efikasnosti iskorišćenja mreže. Naime, Liquid Net omogućava da se neiskorišćeni kapacitet u jednom dijelu mreže, npr. ruralni ili manje opterećeni stambeni blokovi, preusmjeri u dio mreže u kojem je potrebniji, tj. u kojem postoji potreba za većim saobraćajem. Za krajnjeg korisnika to znači da gdje god se nalazio, na koncertu, sportskoj utakmici ili šoping centru, više neće imati problem da pošalje poruku, sliku, uspostavi vezu ili pretraži internet.
Skorašnja studija Nokia Siemens Networks o ponašanju i prioritetima mobilnih korisnika*, pokazuje da se preko 40% mobilnih korisnika identifikuje kao „zahtjevni“ korisnici naprednih usluga, što znači da koriste jednom sedmično najmanje dvije od sljedećih usluga: slanje/primanje e-mailova, chat, web browser, download ili upload dokumenata, online igre, personalizirane aplikacije, mobilno plaćanje, mobilni TV, usluge za određivanje lokacije i/ili GPS navigaciju i video poziv.
LTE (Long Term Evolution) ili četvrta generacija mobilne tehnologije je trenutno najnaprednija tehnologija u svijetu mobilnih komunikacija, koja će operaterima i njihovim korisnicima donijeti više od deset puta veće brzine i kvalitet prenosa podataka, u odnosu na sadašnje, kao i mogućnosti korištenja brojnih multimedijalnih servisa, te servisa za svakodnevni život.
“Tempo promjena u mobilnim komunikacijama svakodnevno ubrzava i zahtjeva pomake telekom industrije u nove poslovne i servisne modele, prisiljavajući operatere da usmjeravaju investicije u mreže nove generacije, s ciljem da ostanu efikasni i profitabilni,” rekao je Dino Miljković, direktor Nokia Siemens Networks d.o.o. Sarajevo.
“Nokia Siemens Networks nastavlja da razvija i nudi nove inovativne tehnologije kako bi podržali operatere u ovoj tranziciji.”
Nokia Siemens Networks je, takođe, demonstrirala Customer Experience Management (CEM) rješenje, koje omogućava analizu aktuelnih procesa i korisničkih podataka i daje trenutni uvid u navike krajnjih korisnika. CEM rješenje je sve više prepoznato od strane operatera, kao direktna i vitalna veza sa korisnikom.
O Nokia Siemens Networks
Nokia Siemens Networks je vodeći svetski proizvođač telekomunikacione opreme i rešenja i pionir u razvoju mobilnih tehnologija, počev od GSM i prvog ostvarenog poziva mobilnim telefonom, pa do današnjih dana i LTE tehnologije.
Nokia Siemens Networks posluje u više od 150 zemalja, a sjedište je u Espoou u Finskoj. U Bosni i Hercegovini je partner sa sva tri vodeća telekom operatera.