"Epl" kažnjen zbog nepoštovanja potrošača

Bez autora
Dec 27 2011

Italijanska agencija za zaštitu potrošača kaznila je kompaniju "Epl" sa 900.000 evra, jer nije obavestila kupce da imaju pravo na tehničku podršku u periodu od dve godine od kupovine određenog uređaja. Agencija je saopštila da je "Epl" umesto toga, priznavao standardnu jednogodišnju garanciju za svoje proizvode.Kupci su zbog toga morali dodatno da plaćaju "Eplu" za njegovu tehničku podršku, koja se delimično preklapala sa besplatnom garancijom. Kompanija je kažnjena sa 400.000 evra, jer na svom sajtu ili na prodajnim mestima nije ukazala na dužinu važenja garantnog lista, kako je propisano u italijanskom zakonu o zaštiti potrošača.

"Epl" kažnjen zbog nepoštovanja potrošačaItalijanska agencija za zaštitu potrošača kaznila je kompaniju "Epl" sa 900.000 evra, jer nije obavestila kupce da imaju pravo na tehničku podršku u periodu od dve godine od kupovine određenog uređaja.

Agencija je saopštila da je "Epl" umesto toga, priznavao standardnu jednogodišnju garanciju za svoje proizvode.

U saopštenju se navodi da su kupci zbog toga morali dodatno da plaćaju "Eplu" za njegovu tehničku podršku, koja se delimično preklapala sa besplatnom garancijom.

Zvaničnici "Epla" nisu bili dostupni za komentar.

Agencija navodi da je kompanija kažnjena sa 400.000 evra, jer na svom sajtu ili na prodajnim mestima nije ukazala na dužinu važenja garantnog lista, kako je propisano u italijanskom zakonu o zaštiti potrošača.

Dodatnih 500.000 evra firma će morati da plati, jer je ponudila kupcima svojih proizvoda da plate za dodatnu tehničku podršku.

"Epl" će u roku od 90 dana morati da objavi jasne informacije o pravima potrošača na svom sajtu i da dopuni dvogodišnju garanciju na tehničke uređaje.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik