Koka kolina fabrika vode od 36 miliona dolara

Bez autora
Dec 23 2012

Koka-Kola vodeći svetski proizvođač napitaka gradi najveću fabriku za flaširanje vode u Indiji u saveznoj državi Gudjarat, investicija vredna 36 miliona dolara. Novu grinfild investiciju će finansirati indijski ogranak firme Hindustan Koka-Kola Napici.Nova fabrika ce imati kapacitet za flasiranje preko 700 boca u minuti. Pored brenda Kinli, biće flaširane vode sa različitim dodacima i ukusima. Prema predstavniku kompanije, veoma je moguće da će fabrika proizvoditi i gazirana pića.

Koka kolina fabrika vode od 36 miliona dolaraKoka-Kola vodeći svetski proizvođač napitaka gradi najveću fabriku za flaširanje vode u Indiji u saveznoj državi Gudjarat, investicija vredna 36 miliona dolara.

Prema izjavi predstavnika kompanije zaduženog za razvoj, novu grinfild investiciju će finansirati indijski ogranak firme Hindustan Koka-Kola Napici, preneli su lokalni mediji.

Nova fabrika ce imati kapacitet za flasiranje preko 700 boca u minuti. Pored brenda Kinli, biće flaširane vode sa različitim dodacima i ukusima. Prema predstavniku kompanije, veoma je moguće da će fabrika proizvoditi i gazirana pića.

Najnoviji projekat je u skladu sa strategijom Koka-Kole da poveća svoje prisustvo na indijskom tržištu u skladu sa donetim planovima za restrukturiranje kompanije na globalnom nivou, radi usredsredjivanja i iskorišćavanja potencijala ovog regiona.

Koka-Kola kao i rivalska kompanija Pepsi-ko rade na širenje ponude asortimana obogacenih i zdravih pica, kako bi smanjile zavisnost od ključnih poslova vezanih za napitak „kolu“.

Maloprodajno tržište flasirane vode u Indiji procenjuje se na 360 miliona dolara i raste oko 15 odsto godišnje. Mali i regionalni brendovi čine čak tri četvrtine ukupnog trzista na kome su marže minimalne.

Pošto potrošačima brend nije najbitnija stavka, u ovom poslovnom segmentu su ključni kanali distribucije, mreža snabdevanja i prisutnost proizvoda u prodajnim objektima.

Globalno, Koka-Kola ima nekoliko brendova flaširane vode, uključujući brendove Dasani i Vitaminska-voda Zero. U Indiji Koka-kola prodaje samo brend Kinli, a konkuriše vodećim proizvodjačima na tržištu, marki Bisleri u vlasnistvu preduzetnika Ramesa Kauhana, vodi Akvafina koju proizvodi Pepsi-ko, Himalajan koju flašira Tata Grupacija kao i marki Qua koju proizvodi Narang Grupacija.

Koka-Kola ima u ponudi jos jedan premijum brend vode u Indiji, marku Bonakva, ali se prodaje samo u 20-tomilionskom glavnom gradu Nju Delhiju I njegovoj okolini.

Indija je sa 1,25 mililijardi stanovnika, druga najmnogoljudija zemlja na svetu, posle Narodne Republike Kine koju nastanjuje 1,35 milijardi ljudi.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik