Kompanija Lenovo Group danas je objavila rezultate trećeg fiskalnog kvartala završenog 31. decembra 2012. U svom najboljem kvartalu ikada, kompanija Lenovo je nastavila da prerasta tržište na svim geografskim lokacijama sa rekordnim nivoom prodaje, prihoda i dobitka pre oporezivanja.Kompanija Lenovo nastoji da postane vodeći svetski proizvođač računara i globalni lider u proizvodnji PC Plus uređaja, sa još jednim rekordnim kvartalnim nivoom prodaje od 9,4 milijardi američkih dolara, što predstavlja 12 odsto povećanja u odnosu na isti period prethodne godine.
Kompanija Lenovo Group danas je objavila rezultate trećeg fiskalnog kvartala završenog 31. decembra 2012. U svom najboljem kvartalu ikada, kompanija Lenovo je nastavila da prerasta tržište na svim geografskim lokacijama sa rekordnim nivoom prodaje, prihoda i dobitka pre oporezivanja.
Kompanija Lenovo nastoji da postane vodeći svetski proizvođač računara i globalni lider u proizvodnji PC Plus uređaja, sa još jednim rekordnim kvartalnim nivoom prodaje od 9,4 milijardi američkih dolara, što predstavlja 12 odsto povećanja u odnosu na isti period prethodne godine.
Već 13 uzastopnih kvartala, kompanija Lenovo je najbrže rastuća velika računarska kompanija. Kompanija Lenovo je imala i kvartal sa rekordnim prihodom pre oporezivanja od 246 miliona američkih dolara, što pokazuje da je tako rapidan rast ostvaren uz istovremeno povećanje profita.
Dobitak u trećem kvartalu je takođe bio rekordan i iznosio je 205 miliona američkih dolara, što predstavlja porast od 34 odsto u odnosu na prošlu godinu, sa bruto maržom od 11,8 odsto. Bruto dobit u trećem fiskalnom kvartalu porasla je za 15 odsto u odnosu na isti period predhodne godine, na 1,1 milijardu američkih dolara, dok je operativni profit u trećem kvartalu bio 243 miliona američkih dolara, što je za 26 odsto više u odnosu na taj period predhodne godine. Osnovna zarada po akciji za treći kvartal bila je 1,99 američkih centi. Neto rezerve gotovine 31. decembra 2012, bile
U ovom kvartalu, „napadačkim" načinom poslovanja ostvareno je 50 odsto od ukupnog prihoda kompanije, što predstavlja značajno povećanje u odnosu na period od pre četiri godine, kada je kompanija tek pokrenula strategiju „Zaštiti i napadni“, a prihodi su bili 32 odsto. Dalje, demonstrirajući balans kompanije, njeni prihodi od poslovne jedinice MIDH, koji obuhvataju njeno poslovanje sa smart telefonima, tabletima i smart televizorima, iznosili su rekordnih 11 odsto od ukupnih prihoda u ovom kvartalu, što je za 77 odsto više u odnosu na isti period prethodne godine. I prvi put, poslovanje sa smart telefonima u Kini postalo je profitabilno.
Tokom trećeg kvartala fiskalne godine, isporuke računara kompanije Lenovo širom sveta porasle su za 7,9 odsto, i dostignuto je rekordnih 15,9 odsto udela na tržištu, čak i uz tržišne probleme koji se ogledaju u tome da se tržište smanjilo za 7,8 odsto u odnosu na prošlu godinu. Ovo je 15. kvartal uzastopno da kompanija raste brže nego industrija kojoj pripada. Kompanija Lenovo stekla je udeo na tržištu na svim teritorijama, u svakoj kategoriji proizvoda i u svakom odgovarajućem segmentu.
Iako poslovna ekspanzija kompanije nastavlja da pokreće većinu njenog uspeha, akcionarima treba napomenuti da je komanija Lenovo završila sa zajedničkim ulaganjem i akvizicijama najavljenim u prethodna dva kvartala, uključujući strateško partnerstvo sa kompanijom EMC, akviziciju kompanije CCE, vodeće PC + kompanije u Brazilu, i akviziciju Stoneware-a, američke kompanije iz oblasti cloud računarstva.
Kompanija Lenovo nedavno je pregrupisala svoj proizvodni razvoj i organizaciju lanca snabdevanja da bi stvorila dve nove grupe: Lenovo poslovnu grupu, koja će se fokusirati na mainstream računare, mobilni internet i digitalne kućne proizvode i Think poslovnu grupu, koji će se fokusirati na brendirane Think proizvode namenjene sofisticiranim potrošačima i preduzećima. Kompanija Lenovo je danas duplo veća i mnogo raznovrsnija nego što je bila kada je postojeća struktura osnovana pre više od četiri godine. Kompanija je danas izgradila jako poslovanje sa potrošečima, mobilnim i rastućim tržištima širom sveta, tako da je promena proaktivno inicirana da bi i dalje bio postizan uspeh na svim ovim poljima, i ostalo ispred zahteva potrošača što podrazumeva preduzimljivost i inovacije.
Nedavno završeni sajam Consumer Electronics Show (CES) u Las Vegasu i dalje pokazuje da inovacija predstavlja značajnu konkurentsku prednost i budući implikator rasta za Lenovo. Kompanija je nagrađena sa rekordnih 50 nagrada na CES-u, uključujući i nekoliko priznanja „Best in Show". Snažan spektar inovativnih proizvoda, obuhvatajući i i IdeaCentre Horizon – 27-inčni table top računar, ThinkPad Helix - najnoviji konvertibilni računar kompanije Lenovo dizajniran za poslovne profesionalace; i smart telefon K900 pozicionirani su tako da nastave da podstiču nove zahteve kupcaca.