Onlajn kupovina šansa za razvoj EU

Bez autora
Jan 12 2012

Evropska komisija namerava da ohrabri rast kupuvine putem interneta, u nadi da će do 2015. udvostručiti doprinos elektronske trgovine i interneta ekonomiji. Internet i elektronska trgovina čine tri odnosno 3,4 odsto prihoda od maloporodaje u EU, u poređenju sa nekim od zemalja grupe G8, u kojima je u proteklih pet godina internet činio 20 odsto ekonomskog rasta i 25 odsto rasta zapošljavanja.U teškim okolnostima u kojima se Evropa nalazi, mora se hitno iskoristiti svaki izvor aktivnosti i novih radnih mesta. Akcioni plan koji je danas predstavljen stvoriće nove mogućnosti za građane i preduzeća i doneće Evropi željeni rast i zaposlenost.

Onlajn kupovina šansa za razvoj EUEvropska komisija namerava da ohrabri rast kupuvine putem interneta, u nadi da će do 2015. udvostručiti doprinos elektronske trgovine i interneta ekonomiji.

U saopštenju Komisije se navodi da internet i elektronska trgovina čine tri odnosno 3,4 odsto prihoda od maloporodaje u EU, u poređenju sa nekim od zemalja grupe G8, u kojima je u proteklih pet godina internet činio 20 odsto ekonomskog rasta i 25 odsto rasta zapošljavanja.

"U teškim okolnostima u kojima se Evropa nalazi, moramo hitno iskoristiti svaki izvor aktivnosti i novih radnih mesta", naveli su u zajedničkoj izjavi evropski komesar za unutrašnje tržište Mišel Barnije, komesarka za pitanja interneta Neli Krus i komesar za zdravlje i zaštitu potrošača Džon Dali.

"Akcioni plan koji danas predstavljamo stvoriće nove mogućnosti za građane i preduzeća i doneće Evropi željeni rast i zaposlenost", ukazali su oni.

Komisija je navela da će preduzeti korake za ukidanje nekoliko barijera koje ometaju razvoj prekogranične internet trgovine u Evropi.

Potrošači ponekad ne mogu da obave kupovinu jer prodavci ne prihvataju njihove platne kartice ili nisu u mogućnosti da isporuče robu u druge zemlje EU, dodala je Komisija.

U pokušaju da razvije tržište plaćanja putem interneta, kartica i mobilnih telefona, Brisel je uputio javni poziv za pomoć u pronalaženju načina za ukidanje barijera kako bi tržišta u zemljama Unije postala dostupna, a zaštita potrošača bila poboljšana.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik