Južnokorejski tehnološki gigant, Samsung Electronics, duplirao je svoje učešće na svetskom tablet tržištu u poslednja tri meseca 2012. godine. Samsung, koji pravi tablete pod nazivom Galaxy, prodao je 7,9 miliona primeraka čime je stigao do 15,1 posto učešća na ovom brzorastućem tržištu.Lideru, kompaniji Apple, proizvođaču iPad-a, udeo je spušten sa 51,7 na 43,6 procenata uprkos zabeleženom blagom rastu prodaje.
Južnokorejski tehnološki gigant, Samsung Electronics, duplirao je svoje učešće na svetskom tablet tržištu u poslednja tri meseca 2012. godine, saopštila je analitička kompanija IDC.
Samsung, koji pravi tablete pod nazivom Galaxy, prodao je 7,9 miliona primeraka čime je stigao do 15,1 posto učešća na ovom brzorastućem tržištu.
Lideru, kompaniji Apple, proizvođaču iPad-a, udeo je spušten sa 51,7 na 43,6 procenata uprkos zabeleženom blagom rastu prodaje.
Globalne isporuke tablet uređaja su u poslednjem kvartalu 2012. porasle za čak 75 posto dostižući rekordnih 52,5 miliona jedinica.
Ovi brojevi su u velikom kontrastu sa tržištem tradicionalnih PC računara gde je registrovan prvi pad isporuka za proteklih 5 godina.