Italijanska automobilska kompanija „Bertone", koja se specijalizovala za dizajn vozila, predstaviće na Salonu u Ženevi (od 7. do 14. marta) karavan verziju britanskog „aston martin rapida". Koncept je nazvan "Jet 2+2", kako bi se istakla veza sa konceptom "Jet 2" iz 2004. godine, nastalim na osnovu modela „aston martin venkviš". „Bertone" je još pedesetih i šezdesetih godina prošlog veka imao nekoliko uspešnih kreacija na osnovu „aston martina", poput "DB4 GT Jet". Najnovija "Jet 2+2" izrađena je za ženevski salon kao deo proslave stogodišnjice čuvene britanske marke automobila i 60-godišnjice saradnje „Bertonea" i „Aston Martina". Ovaj prototip koji će (možda) ostati unikat završiće u rukama jednog bogatog kolekcionara.
Skrnavljenje ili najatraktivniji karavan na svetu? Procenite sami ono što je za proslavu stogodišnjice čuvene britanske marke i jednog bogatog kolekcionara uradila italijanska kompanija „Bertone“ od limuzine „aston martin rapid“.
Italijanska automobilska kompanija „Bertone", koja se specijalizovala za dizajn vozila, predstaviće na Salonu u Ženevi (od 7. do 14. marta) karavan verziju britanskog „aston martin rapida".
Koncept je nazvan "Jet 2+2", kako bi se istakla veza sa konceptom "Jet 2" iz 2004. godine, nastalim na osnovu modela „aston martin venkviš".
„Bertone" je još pedesetih i šezdesetih godina prošlog veka imao nekoliko uspešnih kreacija na osnovu „aston martina", poput "DB4 GT Jet".
Najnovija "Jet 2+2" izrađena je za ženevski salon kao deo proslave stogodišnjice čuvene britanske marke automobila i 60-godišnjice saradnje „Bertonea" i „Aston Martina".
Ovaj prototip koji će (možda) ostati unikat završiće u rukama jednog bogatog kolekcionara.
Pokreće ga standardna mehanika „rapida": 5,9-litarski V12 benzinac sa 470 konjskih snaga, koji razvija 600 Nm obrtnog momenta.
Enterijer krasi jedinstveni dizajn, a zahvaljujući novom obliku karoserije, obezbeđeno je više prostora za glave putnika koji sede pozadi.