Asortiman pojedinih “Delezovih” objekata u Beogradu proteklih dana proširen je za 24 proizvoda njihove nove robne marke koja nosi naziv “365”. Pod tim imenom potrošači mogu da kupe: smrznuti pomfrit, grašak, mini-čokoladni desert od kokosa, instant kafu, pelene za bebe, pastu za zube, sveće, gumene rukavice. Ti proizvodi stižu iz Grčke, Rumunije, Belgije i Luksemburga. Proizvodi marke “365” su proizvodi „za svaki dan“, dobrog kvaliteta i sa pristupačnom cenom. Za početak su u asortiman uveli 24 proizvoda koji će se naći i u ostalim njihovim objektima u Srbiji. Uvođenje marke “365” na tržište pruža se prilika domaćim dobavljačima da sarađuju sa “Delezom” i proizvode ne samo za srpsko tržište već i za druga evropska tržišta na kojima kompanija posluje. Privatna robna marka “premia”, ostaje u asortimanu ovog lanca, što je logična odluka, s obzirom na to da su nezavisna istraživanja pokazala da je “premia” najprepoznatljivija privatna robna marka. Promet trgovačkih marki, u svim lancima koji ih nude, beleži rast. Cene tih proizvoda su i do 30 odsto niže u odnosu na iste proizvode poznatih kompanija.
Asortiman pojedinih “Delezovih” objekata u Beogradu proteklih dana proširen je za 24 proizvoda njihove nove robne marke koja nosi naziv “365”.
Pod tim imenom potrošači mogu da kupe: smrznuti pomfrit, grašak, mini-čokoladni desert od kokosa, instant kafu, pelene za bebe, pastu za zube, sveće, gumene rukavice...
Ti proizvodi stižu iz Grčke, Rumunije, Belgije i Luksemburga.
- Proizvodi marke “365” su proizvodi „za svaki dan“, dobrog kvaliteta i sa pristupačnom cenom. Za početak smo u asortiman uveli 24 proizvoda koji će se naći i u ostalim našim objektima u Srbiji - kažu u “Delezu”.
David Vander Skuren, generalni direktor “Delez grupe” za Srbiju, BiH i Crnu Goru, kaže da uvođenje marke “365” na ovo tržište pruža priliku domaćim dobavljačima da sarađuju sa “Delezom” i proizvode ne samo za srpsko tržište već i za druga evropska tržišta na kojima kompanija posluje. On ističe i da privatna robna marka “premia”, ostaje u asortimanu ovog lanca, što je, kaže, logična odluka, s obzirom na to da su nezavisna istraživanja pokazala da je “premia” najprepoznatljivija privatna robna marka.
Promet trgovačkih marki, u svim lancima koji ih nude, beleži rast. Cene tih proizvoda su i do 30 odsto niže u odnosu na iste proizvode poznatih kompanija.
U “Disu” kažu da u ukupnom prometu njihova robna marka “dobro”, sa oko 400 proizvoda, učestvuje sa 20 odsto.
- U planu nam je proširenje asortimana, kao i dalje razvijanje druge nove nacionalne robne marke koja nosi naziv “ukusi Srbije” - kažu u “Disu”. Rast prodaje trgovačke marke beleže i u kompaniji “Merkator S”, a najzastupljeniji su osnovni prehrambeni proizvodi, konditori i pića.
Iako svi trgovci ističu da su privatne robne marke istog ili boljeg kvaliteta u odnosu na poznate brendove, u Pokretu za zaštitu potrošača Beograd kažu da su uporedna ispitivanja kvaliteta pokazala da su mlečni proizvodi i bareni mesni proizvodi trgovačkih marki ispod prosečnog kvaliteta.
- Neki od tih proizvoda bili su eliminisani iz ocenjivanja jer nisu odgovarali Pravilniku o kvalitetu ili nisu bili mikrobiološki ispravni - kaže Petar Bogosavljević, predsednik tog pokreta.