Diskontni gigant uvodi promenu – kupci su previše štedljivi?

Bez autora
Aug 16 2022

Popusti i supermarketi odavno više ne prodaju samo namirnice.

Alati, ukrasni predmeti i odeća pune police, ali bi Lidl diskont sledeće godine mogao da izgleda drugačije, prenosi Poslovni dnevnik.

Diskont Lidl ne prodaje samo prehrambene i drogerijske artikle, već i raznu robu iz tzv. neprehrambene oblasti. Ovo uključuje ponekad nedeljno menjanje ponuda alata, odeće, kućnih potrepština i elektronike, koje se takođe mogu naći u onlajn asortimanu diskonta.

Međutim, kako prenosi portal Lebensmittelzeitung, Lidl će do kraja godine izbaciti neke artikle iz svog asortimana. I to indirektno zahvaljujući kupcima, prenosi Fenix magazin.

Neprehrambena ponuda je zaista isplativa za diskontnog giganta. Pored svežih pekara u prodavnicama, prehrambeni deo je jedan od najprofitabilnijih prodajnih prostora, iako je u poslednje vreme bilo problema. Prvo su to bili poremećeni lanci snabdevanja i posledični veliki problemi u isporuci, a sada su to štedljivi kupci.

Jer posao sa artiklima koji imaju cene veće od 20 evra je propao poslednjih nedelja i meseci. Diskont sumnja da iza toga stoji strah od sve veće cene energije – kupci postaju sve štedljiviji.

Zbog toga je Lidl za 2023. godinu naručio znatno manje artikala iz neprehrambenog sektora, piše Lebensmittelzeitung.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik