Kia je u Ženevi predstavila 4 nova turbo GDI motora, koje su razvili u Koreji i ubuduće će biti deo njihove ponude motora. Motori prate najsavremenije trendove automobilske industrije, a to je smanjenje radne zapremine, veći stepen efikasnosti iskorišćenja goriva pa samim tim i nižu potrošnju goriva i manje emisije CO2, a istovremeno bi motori trebali omogućavati bolju elastičnost. Inovativne osobine će u zavisnosti od motora uključivati: DCVVT (dual continuously variable valve timing) varijabilno upravljanje vremenima otvaranja usisnih i izduvnih ventila, visokotlačno direktno ubrizgavanje sa najvišim pritiskom do 200 bar (preko injektora sa šest skoro nevidljivih otvora za ubrizgavanje), izduvni kolektor sa integrisanim niskoinercijskim turbopunjačem i jednostrukom ili dvostrukom pregradom, izmenjivač toplote vazduh-vazduh, ojačano prskanje ulja za hlađenje klipova koje snižava njihovu temperaturu, promenjenu geometriju usisnih kanala...
Kia je u Ženevi predstavila 4 nova turbo GDI motora, koje su razvili u Koreji i ubuduće će biti deo njihove ponude motora.
Motori prate najsavremenije trendove automobilske industrije, a to je smanjenje radne zapremine, veći stepen efikasnosti iskorišćenja goriva pa samim tim i nižu potrošnju goriva i manje emisije CO2, a istovremeno bi motori trebali omogućavati bolju elastičnost.
Inovativne osobine će u zavisnosti od motora uključivati: DCVVT (dual continuously variable valve timing) varijabilno upravljanje vremenima otvaranja usisnih i izduvnih ventila, visokotlačno direktno ubrizgavanje sa najvišim pritiskom do 200 bar (preko injektora sa šest skoro nevidljivih otvora za ubrizgavanje), izduvni kolektor sa integrisanim niskoinercijskim turbopunjačem i jednostrukom ili dvostrukom pregradom, izmenjivač toplote vazduh-vazduh, ojačano prskanje ulja za hlađenje klipova koje snižava njihovu temperaturu, promenjenu geometriju usisnih kanala...
Novost je i 3-cilindrični Kappa 1.0 T-GDI motor, koji razvija 100 ili 120 KS (jednako kao kod postojećeg 4-cilindričnog motora) i omogućava 10 do 15 posto nižu potrošnju goriva.
Novi Kappa 1.2 T-GDI je 4-cilindrični motor zapremine 1.248 ccm, a koji obećava slične performanse kao postojeći 1,6-litarski motor.
Razvojem nove game motora 1.6 T-GDI Gama će iz 1.591 kubnih centimetara izvući 204 KS i 265 Nm obrtnog momenta.
Najsnažniji motor će biti novi 2.0 T-GDI 4-cilindrični Theta-ll motor snage 245 KS.