LG Cinema 3D Smart televizor predvodi revoluciju u TV industriji

Bez autora
Aug 28 2012

Retko se dešava da tehnologija sama po sebi ima toliku moć da samostalno usmerava kupovne navike korisnika celog sveta. Sijalice su zamenile uljane lampe, kasete koje više niko ne sluša su nekada davno oterale vinilne ploče u zaborav, isto kao što su i pejdžeri nestali pred stihijom mobilnih telefona. U periodu od samo 18 meseci, LG je potpuno preokrenuo industriju TV uređaja predstavivši 3D Smart televizore sa do tada neviđenom FPR (Film Patterned Retarder) tehnologijom koja je iz korena promenila 3D tehnologiju i zamenila dosadašnje SG (Shutter Glasses) modele. Zahvaljujući FPR tehnologiji teške i glomazne 3D naočare koje žuljaju i koje svako malo moraju da se dopune zamenjene su laganim naočarima nalik onim koje se nose u bioskopima. Kako su 3D tehnologije osvajale tržište, tako je i rasla potreba za 3D sadržajem. Takođe, sve veći broj DVD izdanja popularnih 3D filmova postao je potpuno legitiman razlog da kompanija uloži u razvoj Smart 3D televizora, naročito za porodice sa decom.

LG Cinema 3D Smart televizor predvodi revoluciju u TV industrijiRetko se dešava da tehnologija sama po sebi ima toliku moć da samostalno usmerava kupovne navike korisnika celog sveta. Sijalice su zamenile uljane lampe, kasete koje više niko ne sluša su nekada davno oterale vinilne ploče u zaborav, isto kao što su i pejdžeri nestali pred stihijom mobilnih telefona.

U periodu od samo 18 meseci, LG je potpuno preokrenuo industriju TV uređaja predstavivši 3D Smart televizore sa do tada neviđenom FPR (Film Patterned Retarder) tehnologijom koja je iz korena promenila 3D tehnologiju i zamenila dosadašnje SG (Shutter Glasses) modele. Zahvaljujući FPR tehnologiji teške i glomazne 3D naočare koje žuljaju i koje svako malo moraju da se dopune zamenjene su laganim naočarima nalik onim koje se nose u bioskopima.

Kako su 3D tehnologije osvajale tržište, tako je i rasla potreba za 3D sadržajem. Takođe, sve veći broj DVD izdanja popularnih 3D filmova postao je potpuno legitiman razlog da kompanija uloži u razvoj Smart 3D televizora, naročito za porodice sa decom. Prema podacima kompanije za istraživanje tržišta DisplaySearch, očekuje se da će broj prodatih 3D televizora do kraja ove godine dostići cifru od 25 miliona.

Zahvaljujući vrhunskom korisničkom iskustvu i inovativnim karakteristikama, LG CINEMA 3D Smart televizor je prethodnom periodu dobio niz priznanja od strane vodećih medijskih kuća specijalizovanih za oblast potrošačke elektronike (Magazine Which?, CNET, Digital Trends, HiVi).

Ove godine, kompanija LG Electronics će još jednom pokazati svoju snagu na tržištu 3D proizvoda povećavajući broj uređaja koji podržavaju ovu tehnologiju. LG je takođe predstavio CINEMA SCREEN dizajn kojim je smanjena površina rama 3D televizora toliko da je gotovo nevidljiv i omogućila pojavu najvećeg LG televizora dijagonale 84 inča koji može da prikaže neverovatnih 8 miliona piksela.

LG Cinema Smart TV biće prikazan na IFA 2012 sajmu, zajedno sa ostalim proizvodima iz LG Home Entertainment divizije.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik