Najradije na letovanje u Grčku

Bez autora
Sep 09 2012

Domaći turisti najradije se odlučuju za letovanje u Grčkoj, pre svega za sever te zemlje, jer se do tamo putuje autobusom ili kolima, što dosta snižava cenu aranžmana. Sve do ovog leta najpopularniji je bio Halkidiki. Ove godine zapažena je migracija turista ka jonskoj obali, pa je tako Parga bila veoma aktuelna, a mnogo bolje nego prethodnih godina, prodavao se Skijatos. Turska čvrsto drži drugo mesto po popularnosti kod domaćih turista. Poznata je po veoma luksuznim hotelima sa pet zvezdica. Ovog leta traženi su i nešto skromniji i jeftiniji hoteli sa tri i četiri zvezdice, iako se veći broj turista odlučivao za ekskluzivne hotele. Ovog su se leta više nego prethodnog, prodavali aranžmani za Egipat i Tunis. Španija se sve odlučnije vraća na domaće tržište. Prodati su svi arnžmani za Majorku, ali za Kosta Bravu nije bilo interesovanja.

Najradije na letovanje u GrčkuLetnja turistička sezona polako prolazi. I ove godine, kao i mnogih prethodnih, građani Srbije najradije su odmarali u Grčkoj. Više od polovine svih letnjih aranžmana koje su prodale domaće turističke agencije, bili su aranžmani za Grčku.

Domaći turisti najradije se odlučuju za letovanje u Grčkoj, pre svega za sever te zemlje, jer se do tamo putuje autobusom ili kolima, što dosta snižava cenu aranžmana. Sve do ovog leta najpopularniji je bio Halkidiki.

Kako objašnjava Braslav Vlaho iz agencije "Sabra", ove godine zapažena je migracija turista ka jonskoj obali, pa je tako Parga bila veoma aktuelna, "a mnogo bolje nego prethodnih godina, prodavao se Skijatos".

Turska čvrsto drži drugo mesto po popularnosti kod domaćih turista. Poznata je po veoma luksuznim hotelima sa pet zvezdica.

Boban Šćepanović iz agencije "Big Blu", kaže da su ovog leta traženi i nešto skromniji i jeftiniji hoteli sa tri i četiri zvezdice, iako se veći broj turista odlučivao za ekskluzivne hotele.

Ovog su se leta više nego prethodnog, prodavali aranžmani za Egipat i Tunis. Španija se sve odlučnije vraća na domaće tržište. Prodati su svi arnžmani za Majorku, ali za Kosta Bravu nije bilo interesovanja.

Prema rečima Mirka Bauka, iz agencije "Odeon vorld travel", pokazalo se ipak da nemaju klijentelu za takvu vrstu aranžmana, za taj nivo hotela i usluga.

"Zato smo ove godine odustali od Kosta Brave, ali ćemo za sledeće leto pronaći nešto novo u Španiji, nešto što će biti interesantnije našim gostima", ističe Bauk.

Prema podacima Narodne banke Srbije, naši građani su prošle godine na putovanja u inostranstvo potrošili 791 milion evra, što je oko 60 miliona evra više nego što su strani turisti potrošili u našoj zemlji.

Ako uzmemo u obzir da je broj stranih turista u Srbiji ove godine veći za oko 10 odsto, a da je približno isti broj naših turista putovao u inostranstvo, ove godine možemo očekivati smanjivanje spoljnotrgovinskog deficita u oblasti turizma.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik