Vozači u Srbiji, iako im se, sa mnogobrojnih placeva i oglasa, nude mnogobrojni četvorotočkaši, retko se u poslednje vreme odlučuju za kupovinu. Ipak, kada to i odluče, glavna „zvezda vodilja“ je novac - i to „limit“ od 7.000 do 8.000 evra. Ta svota je, koliko-toliko, garant uspešne kupovine. Reč je o vozilima, koja su stara tek nekoliko godina, i koja su, po pravilu i najtraženija, a aktuelna ponuda bogatija je nego ikad. Na čelu kolone četvorotočkaša, koji privlače pažnju kupaca, su „suzuki SX 4“, tri godine star, a koji staje 8.000 evra i „fabija“ iz 2010. godine, koja je prešla 53.000 kilometara, i sa 1.900 kubika i 105 konjskih snaga, košta 8.300 evra. U „fokusu“ se nalazi i „fordov“ istoimeni model „c-maks“, star dve godine. Ovaj „lepotan“, sa pređenih 102.000 kilometara, košta 8.200 evra. U ponudi se ove nedelje nalazi i dosta „Francuza“. „Pežo 407“ karavan, star tri godine, sa pređenih 140.000 kilometara a košta 8.200 evra. Slične karakteristike, ali i cena „zaštitni su znak“ i za „reno espas grand“ i „sitroen C4“. I „alfe“ su u ovom rangu cena. Model „159“ iz 2007. godine, koji je prešao 112.000 kilometara, staje 7.950 evra, dok isti model, godinu dana mlađi, i sa šezdesetak hiljada kilometara više, košta 8.500 evra.
Vozači u Srbiji, iako im se, sa mnogobrojnih placeva i oglasa, nude mnogobrojni četvorotočkaši, retko se u poslednje vreme odlučuju za kupovinu.
Ipak, kada to i odluče, glavna „zvezda vodilja“ je novac - i to „limit“ od 7.000 do 8.000 evra. Ta svota je, koliko-toliko, garant uspešne kupovine. Reč je o vozilima, koja su stara tek nekoliko godina, i koja su, po pravilu i najtraženija, a aktuelna ponuda bogatija je nego ikad.
Na čelu kolone četvorotočkaša, koji privlače pažnju kupaca, su „suzuki SX 4“, tri godine star, a koji staje 8.000 evra i „fabija“ iz 2010. godine, koja je prešla 53.000 kilometara, i sa 1.900 kubika i 105 konjskih snaga, košta 8.300 evra. U „fokusu“ se nalazi i „fordov“ istoimeni model „c-maks“, star dve godine. Ovaj „lepotan“, sa pređenih 102.000 kilometara, košta 8.200 evra.
U ponudi se ove nedelje nalazi i dosta „Francuza“. „Pežo 407“ karavan, star tri godine, sa pređenih 140.000 kilometara a košta 8.200 evra. Slične karakteristike, ali i cena „zaštitni su znak“ i za „reno espas grand“ i „sitroen C4“. I „alfe“ su u ovom rangu cena. Model „159“ iz 2007. godine, koji je prešao 112.000 kilometara, staje 7.950 evra, dok isti model, godinu dana mlađi, i sa šezdesetak hiljada kilometara više, košta 8.500 evra.
Nešto luksuzniji automobili, takođe su među top-ponudama, pa tako nove vlasnike čekaju i „audi“, „mercedes“, BMV... „Audi A3“ iz 2004. godine (93.000 kilometara) košta 7.950 evra, dok isto novčanica treba izbrojati i za model „A4“ (209.000 kilometara) iz 2004. godine. „Mercedes A klase“, šest godina star, staje oko 8.000 evra, dok „C klasa“ iz 2005. godine, sa pređenih 140.000 kilometara, košta 7.999 evra.
I nezaobilazni „golf“, i to „petica“, može da se kupi za nešto manje od 8.000 evra. Model iz 2004. godine, sa 87.000 pređenih kilometara košta 7.500 evra, a za isti novac može se kupiti dizelaš (120.000 kilometara). U ponudi je i „golf 5 sportlajn“, star sedam godina, ali on staje 8.300 evra.