Novi Toyota Auris – dinamičniji i zabavniji automobil

Bez autora
Sep 05 2012

Novi Toyota Auris rezultat je Toyotine rešenosti da napravi atraktivnije, dinamičnije i zabavnije automobile, a da se pri tom ne odrekne dugo građene reputacije kvaliteta, trajnosti i pouzdanosti. Sa potpuno novim dizajnom unutrašnjosti i spoljašnjosti, novi Auris je najniži automobil u popularnom C segmentu. Njegova nova spoljašnjost maksimalno koristi prednosti niskog dizajna prednjeg dela i karoserije niže za 55 mm, pa novi Auris ima izuzetno nizak koeficijent otpora vazduha od samo 0.28. To doprinosi boljoj stabilnosti vozila i nižoj potrošnji goriva. Prednji deo novog Aurisa dizajniran je u duhu novog “lica” Toyote. On je kombinacija “prioritetnog” dizajna prednje maske i “urednog izgleda” farova i LED dnevnih svetala, kao dinamičnih detalja koji ostavljaju dinamičniji i snažniji utisak na putu. Profil je sada izduženiji, zadnji stub je dinamičnije dizajniran, a bočne linije su isturene i oplemenjene hromiranim detaljima.

Novi Toyota Auris – dinamičniji i zabavniji automobilNovi Toyota Auris rezultat je Toyotine rešenosti da napravi atraktivnije, dinamičnije i zabavnije automobile, a da se pri tom ne odrekne dugo građene reputacije kvaliteta, trajnosti i pouzdanosti.

Sa potpuno novim dizajnom unutrašnjosti i spoljašnjosti, novi Auris je najniži automobil u popularnom C segmentu. Njegova nova spoljašnjost maksimalno koristi prednosti niskog dizajna prednjeg dela i karoserije niže za 55 mm, pa novi Auris ima izuzetno nizak koeficijent otpora vazduha od samo 0.28. To doprinosi boljoj stabilnosti vozila i nižoj potrošnji goriva.

Prednji deo novog Aurisa dizajniran je u duhu novog “lica” Toyote. On je kombinacija “prioritetnog” dizajna prednje maske i “urednog izgleda” farova i LED dnevnih svetala, kao dinamičnih detalja koji ostavljaju dinamičniji i snažniji utisak na putu.

Profil je sada izduženiji, zadnji stub je dinamičnije dizajniran, a bočne linije su isturene i oplemenjene hromiranim detaljima. Pozadi, široka zadnja vrata imaju upečatljivu konveksnu i konkavnu površinu, a tu su i nova velika zadnja kombinovana svetla i novi dizajn branika.

Nova unutrašnjost nudi više prostora, veću udobnost, materijale koji su kvalitetniji na dodir i jedinstven osećaj vizuelne usaglašenosti. Sve to dodatno ulepšava “Skyview” panoramski krov, jedan od najvećih u C segmentu. Kontrolna tabla i instrumenti imaju visokokvalitetne detalje u satenskoj srebrnoj boji. Na višim paketima opreme, konzola je obložena kožom. Upravljač je obložen “napa” kožom najvišeg kvaliteta i proštepan jednim “bejzbol” šavom. Kontrolna tabla i obloge vrata i ručke su napravljene od veoma mekih materijala.

Položaj vozača je znatno poboljšan. Prostor za kolena na zadnjem sedištu je povećan za 20 mm, a dužina prtljažnika za 90 mm. Zapremina prtljažnika ovog hečbeka je povećana na 360 litara. Zahvaljujući novom položaju baterije ispod zadnjeg sedišta, Auris Hybrid nudi jednak prtljažni prostor.

Novi Auris ima rekonstruisano upravljanje i ogibljenje. Takođe je dostupno zadnje ogibljenje sa dvostrukom viljuškom, koje garantuje udobniju, agilniju i prijatniju vožnju.
 
Veća upotreba čelika visoke zatezne čvrstoće dovela je do 10 posto čvršće karoserije i težine koja je ukupno manja za 40 kg. To je takođe imalo pozitivan uticaj na snižavanje centra gravitacije automobila.

Nagrađivani 1.8 litarski hibridni agregat, koji je sada efikasniji i dinamičniji, će biti u ponudi zajedno sa dva dizel – 1.4 i 2.0, kao i dva benzinska motora - 1.33 i 1.6.

Očekuje se da će svaki od ovih pogonskih agregata činiti oko 1/3 prodaje Aurisa, što je dokaz da je hibrid sada jednako popularan, kao i “konvencionalni” modeli.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik