Novu rang listu najgorih avio-kompanija objavila je kompanija Flightright. Dve od najpoznatijih evropskih avio-kompanija našle su se među pet najgorih na svetu.
Pouzdanost, udobnost tokom leta, odzivnost korisničke službe – avio-kompanije se ocenjuju na osnovu brojnih kriterijuma kako bi se procenila njihova efikasnost. Upravo to je uradio Flightright, specijalizovan za naknade za kašnjenja letova, u svom novom istraživanju. Na ovom testu, neke kompanije dobile su posebno niske ocene.
KLM (2,72/5)
Čuvena holandska aviokompanija, povezana s Air France-om i najstarija koja još uvek posluje pod originalnim imenom (od 1919), ne ispunjava standarde najboljih. Dobili su ocenu 2/5 za pouzdanost i 2,15/5 za korisnička mišljenja. Najbolje su ocenjeni u kategoriji nadoknade sa 4/5, ali to nije bilo dovoljno da izbegnu mesto među najgorima.
EasyJet (2,68/5)
Poznata britanska niskobudžetna aviokompanija osnovana 1995. godine dobila je najnižu ocenu u celokupnoj analizi kada je reč o zadovoljstvu korisnika: 2,03/5. Dobila je 3/5 za pouzdanost i nadoknade, što je prosečno svrstava na 2,68/5.
Ryanair (2,58/5)
Ryanair, još jedan poznati igrač u low-cost sektoru, ima nisku ocenu za nadoknade (2/5) i za korisnička mišljenja (2,25/5). Pouzdanost mu je ocenjena sa 3,5/5, što mu daje ukupnu prosečnu ocenu od 2,58/5 – treću najgoru u analizi.
Vueling (2,52/5)
Kompanija sa sedištem u Barseloni ima lošu ocenu korisnika (2,06/5), uz nisku ocenu za nadoknade (2/5) i prosečnu za pouzdanost (3,5/5), što joj daje ukupnu ocenu od 2,52/5.
Finnair (2,48/5)
Ubedljivo najgore ocenjena kada je reč o pouzdanosti (1,5/5), sa nezadovoljavajućim rezultatima u kategorijama nadoknada (3/5) i korisničkih mišljenja (2,94/5). Nacionalna aviokompanija Finske, koja leti ka 65 destinacija u 30 zemalja – uključujući sve više dugih linija ka Aziji – zauzela je poslednje mesto, iza svih niskobudžetnih aviokompanija.