Poskupljuju pelene, mleko i prašak za veš

Bez autora
Jan 18 2012

Mleko, jogurt, sirevi, maslac, praškovi za veš, kozmetika i cigarete samo su neki od proizvoda koji su poskupeli ili će poskupeti do kraja ovog i početkom sledećeg meseca. Novi cenovnici kako kažu trgovci ne prestaju da stižu. “Vitalovi” margarini, majonez i kečapi, od juče su skuplji jedan odsto, a već 26. januara poskupeće i mleko, jogurt, maslac, pavlaka i kačkavalj “Niške mlekare” čije će cene u proseku biti više dva odsto. Ovo poskupljenje "Niška mlekara" najavila je pre usvajanja Uredbe o ograničenju marži na osnovne životne namirnice koja je donešena krajem decembra. Pored hrane, nove cene dobiće i cigarete. Većina cigareta koje proizvodi kompanija “BAT” danas će poskupeti 10 dinara po paklici. Cene cigareta kompanije “Filip Moris operejšns” 16. januara uvećane su pet do deset dinara, a poskupljenje cigareta 10 dinara po pakli najavila je i kompanija “Japan tobako internešnl” i to od 23. januara. Veliki udar na džep potrošača, potom sledi 1. februara kada će u radnjama početi da se primenjuju nove cene kućne hemije, kozmetike i sredstva za ličnu higijenu.

Poskupljuju pelene, mleko i prašak za vešMleko, jogurt, sirevi, maslac, praškovi za veš, kozmetika i cigarete samo su neki od proizvoda koji su poskupeli ili će poskupeti do kraja ovog i početkom sledećeg meseca.

Novi cenovnici kako kažu trgovci ne prestaju da stižu. “Vitalovi” margarini, majonez i kečapi, od juče su skuplji jedan odsto, a već 26. januara poskupeće i mleko, jogurt, maslac, pavlaka i kačkavalj “Niške mlekare” čije će cene u proseku biti više dva odsto.

- Ovo poskupljenje "Niška mlekara" najavila nam je pre usvajanja Uredbe o ograničenju marži na osnovne životne namirnice koja je donešena krajem decembra - priča jedan od trgovaca.

Pored hrane, nove cene dobiće i cigarete. Većina cigareta koje proizvodi kompanija “BAT” danas će poskupeti 10 dinara po paklici. Cene cigareta kompanije “Filip Moris operejšns” 16. januara uvećane su pet do deset dinara, a poskupljenje cigareta 10 dinara po pakli najavila je i kompanija “Japan tobako internešnl” i to od 23. januara.

Veliki udar na džep potrošača, potom sledi 1. februara kada će u radnjama početi da se primenjuju nove cene kućne hemije, kozmetike i sredstva za ličnu higijenu. Na listi proizvoda koji će tog dana poskupeti su “Henkelovi” praškovi za veš “persil” i “meriks”, omekšivači “silan” i deterdženti za pranje posuđa “mer” čija će cena biti uvećana sedam odsto, dok će dečji sapun ove kompanije poskupeti pet odsto.

- Kao razlog za promene cena iz “Henkela” su nam naveli rast cena sirovina na svetskom tržištu - priča jedan od trgovaca sagovornik. Istog dana nove cene će dobiti i neki proizvodi kompanije “Prokter end gembl”.

Deterdžent za posuđe “feri” u pakovanju od pola litra poskupeće šest, a u pakovanju od litar tri odsto, omekšivač za veš “lenor” poskupeće pet, “pampers” pelene osam, a sredstvo za izbeljivanje “aće” poskupeće sedam odsto.

Poskupljenje neće zaobići ni farbe za kosu, gelove i lakove za kosu kompanija “Londa” i “Vela” čije će cene porasti pet odsto, ali ni paste za zube “blend a med” čija će cena biti uvećana devet odsto.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik