Na nedavno završenom Salonu automobila u Frankfurtu, "Renault" je proslavio prodaju desetohiljaditog vana "Kangoo ZE" koji pokreće elektromotor. Beatris Fušer, menadžer "Renault-ovog" električnog programa, uručila je ključeve "Kangoo-a ZE"" s brojem 10.000 tehničkom direktoru "Dojče bana" Gerhardu Deču, koji je naglasio da će ovo elektrovozilo biti korišćeno na nemačkim železnicama. "Kangoo ZE" je najbolje prodavani mali električni van i zauzima skoro 10 odsto prodaje svih "Kangoo-a". Takođe je i najbolje prodavano električno vozilo u Francuskoj, i do sada je isporučeno više od 6.000 automobila koji za pogon koriste isključivo struju. Ono što je najvažnije jeste činjenica što je čak 95 odsto vlasnika ovih vozila u anketi izjavilo da su veoma zadovoljni cenom, praktičnošću, komforom, voznim osobinama, odsutnošću buke i tovarnim prostorom.
Na nedavno završenom Salonu automobila u Frankfurtu, "Renault" je proslavio prodaju desetohiljaditog vana "Kangoo ZE" koji pokreće elektromotor.
Beatris Fušer, menadžer "Renault-ovog" električnog programa, uručila je ključeve "Kangoo-a ZE"" s brojem 10.000 tehničkom direktoru "Dojče bana" Gerhardu Deču, koji je naglasio da će ovo elektrovozilo biti korišćeno na nemačkim železnicama.
"Kangoo ZE" je najbolje prodavani mali električni van i zauzima skoro 10 odsto prodaje svih "Kangoo-a". Takođe je i najbolje prodavano električno vozilo u Francuskoj, i do sada je isporučeno više od 6.000 automobila koji za pogon koriste isključivo struju.
Ono što je najvažnije, kako kažu u "Renault-u", jeste činjenica što je čak 95 odsto vlasnika ovih vozila u anketi izjavilo da su veoma zadovoljni cenom, praktičnošću, komforom, voznim osobinama, odsutnošću buke i tovarnim prostorom.
"Kangoo ZE" se pravi u fabrici MCA u Mobužu u Francuskoj i trenutno se prodaje u 20 zemalja Evrope.
Za pogon koristi električni sinhronizovani AC motor sa 44 kilovata i obrtnim momentom od 226 Nm.
Maksimalna brzina je 130 km na čas, a od 0 do 100 kilometara na čas stiže za 20,5 sekundi. Za napajanje koristi električnu energiju pohranjenu u litijum-jonskim baterijama težine 260 kilograma i kapaciteta 22 kilovat-časa. Punjenje do maksimalnog kapaciteta postiže se za šest-devet časova uz korišćenje specijalnih punjača, odnosno od 10 do 12 sati uz standardnu utičnicu.
Kako tvrde u "Renault-u", domet s jednim punjenjem baterija je oko 170 kilometara, što je za namenu ovog vozila više nego dovoljno.
Cena se u evropskim zemljama kreće u rasponu od 15.000 do 20.000 evra, u zavisnosti od toga kolike subvencije, kroz oslobađanje od poreza i slično, daje određena država.