Stigao i „A1 kvatro“

Bez autora
Dec 27 2011

Samo 333 srećnika imaće priliku da sledeće godine postanu vlasnici novog „audija A1“ sa legendarnom oznakom „kvatro“. Naime, gigant iz Ingolštata je predstavio novu verziju „jedinice“ dostojnu legendarnog logoa „kvatro“. Zanimljivo je da su u nemačkoj kompaniji odlučili da sva 333 primerka prefarbaju u istu boju. Izabrana je takozvana „glečer bela“. „Kvatro“ sa prstenovima na nosu je svojevremeno žario i palio reli stazama. Ovaj automobil sa izuzetno mišićavim prednjim delom, sa ogromnom maskom hladnjaka i zanimljivim rešenjem zadnjeg spojlera, na prvi pogled dokazuje da je satkan u najboljoj „kvatro“ tradiciji. U „Audiju“ su svesni ekskluzivnosti ovog modela, pa su unutrašnjost vozila dodatno oplemenili i prilagodili kupcima dubokog džepa. Sve je izrađeno od najsavremenijih materijala, poput kožnih sportskih sedišta presvučenih izuzetno vrednom i kvalitetnom „silk napom“. Da se radi o vrsnom sportisti upućuju i papučice nožnih komandi izrađene od brušenog, nerđajućeg čelika. Obruč upravljača je takođe sportski dizajniran sa „sečenim“ donjim delom. Instrument-tabla je, takođe, u maniru rasnih sportskih automobila.

Stigao i „A1 kvatro“Samo 333 srećnika imaće priliku da sledeće godine postanu vlasnici novog „audija A1“ sa legendarnom oznakom „kvatro“.

Naime, gigant iz Ingolštata je predstavio novu verziju „jedinice“ dostojnu legendarnog logoa „kvatro“.

Zanimljivo je da su u nemačkoj kompaniji odlučili da sva 333 primerka prefarbaju u istu boju. Izabrana je takozvana „glečer bela“... „Kvatro“ sa prstenovima na nosu je svojevremeno žario i palio reli stazama. Ovaj automobil sa izuzetno mišićavim prednjim delom, sa ogromnom maskom hladnjaka i zanimljivim rešenjem zadnjeg spojlera, na prvi pogled dokazuje da je satkan u najboljoj „kvatro“ tradiciji.

U „Audiju“ su svesni ekskluzivnosti ovog modela, pa su unutrašnjost vozila dodatno oplemenili i prilagodili kupcima dubokog džepa. Sve je izrađeno od najsavremenijih materijala, poput kožnih sportskih sedišta presvučenih izuzetno vrednom i kvalitetnom „silk napom“. Da se radi o vrsnom sportisti upućuju i papučice nožnih komandi izrađene od brušenog, nerđajućeg čelika. Obruč upravljača je takođe sportski dizajniran sa „sečenim“ donjim delom. Instrument-tabla je, takođe, u maniru rasnih sportskih automobila.

Za potpuni ugođaj putnicima u kabini se na raspolaganju nalazi LED ambijentalno osvetljenje, vrhunski audio sistem („bose“, a koje drugo), a tu je i sjajni „Audijev“ navigacioni uređaj. Pod haubom će se nalaziti četvorocilindraš od dva litra radne zapremine, opremljen turbopunjačem. Ergela od 252 „konja“ raspolaže zavidnim obrtnim momentom od 350 njutnmetara.

Na sva četiri točka, kako i samo ime kaže, snagu će prenositi manuelni, šestostepeni menjač. Najavljene performanse su više nego solidne za ovaj, ipak, po gabaritima mali automobil. Od nula do 100 kilometara na čas stizaće za 5,7 sekundi, a maksimalna brzina je 245 kilometara na čas.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik