Opel je objavio da će njegov kros-model, Insignia Country Tourer, biti dostupna i sa pogonom na prednje točkove. Automobil koji je predstavljen u leto 2013. do sada je mogao da se nabavi samo u verziji sa 4x4 pogonom. U verziji sa prednjim pogonom, ovaj robusni karavan srednje klase moći će da se upari i sa novom generacijom 1.6 ECOTEC turbo motora sa direktnim ubrizgavanjem koji proizvodi 125 kW/170 KS, kao i sa dvolitarskim turbo-dizel motorom sa 120 kW/163 KS. Tako će ljubitelji Insignije kojima se više sviđa stil karakterističan za "off-road" vozila sa štitnicima karoserije i šasije, a kojima nužno ne treba pogon na sve točkove, moći da odaberu verziju koja ima samo pogon na prednje točkove.
Opel je objavio da će njegov kros-model, Insignia Country Tourer, biti dostupna i sa pogonom na prednje točkove. Automobil koji je predstavljen u leto 2013. do sada je mogao da se nabavi samo u verziji sa 4x4 pogonom.
U verziji sa prednjim pogonom, ovaj robusni karavan srednje klase moći će da se upari i sa novom generacijom 1.6 ECOTEC turbo motora sa direktnim ubrizgavanjem koji proizvodi 125 kW/170 KS, kao i sa dvolitarskim turbo-dizel motorom sa 120 kW/163 KS.
Tako će ljubitelji Insignije kojima se više sviđa stil karakterističan za "off-road" vozila sa štitnicima karoserije i šasije, a kojima nužno ne treba pogon na sve točkove, moći da odaberu verziju koja ima samo pogon na prednje točkove.
Jedna od njenih prednosti je i smanjenje potrošnje goriva i CO2 emisije, naročito u verziji sa novim 1.6 ECOTEC motorom.
Što se tiče modela Insignia Country Tourer 2.0 CDTI, ovaj automobil uz pogon na prednje točkove, šestostepeni ručni menjač i tehnologiju Start/Stop troši 4,5 litre dizela na 100 km, što je oko 20% manje od verzije sa pogonom na sve točkove.
Emisija ugljen-dioksida ovog modela iznosi samo 119 g/km pa je Insignia Country Tourer 2.0 CDTI nosilac oznake energetske učinkovitosti A+.