Turistička organizacija Banja Luke dobitnik nagrade Brend Leader

Bez autora
May 13 2014

Stručni kolegijum 4. Biznis konferencije "Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda jugoistočne Evrope - SEET 2014", dodijeliće sutra u Beogradu Turističkoj organizaciji Grada Banja Luka nagradu "BRAND LEADER AWARD" za poseban doprinos jačanju ugleda i konkurentnosti avanturističkog turizma JIE. Nagrada "Brand Leader Award" se dodjeljuje na osnovu niza standardizovanih kriterijuma koji podrazumijevaju inovativnost, visok stepen tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda. Nagrada se dodeljuje deset godina u cilju afirmacije najistaknutijih kompanija, institucija, pojedinaca i medija koji kontiniuranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapređuju tržište, te daju izvanredan doprinos u popularizaciji privrednog potencijala, kreiranja konkuretnog tržišnog imidža Regiona.

Turistička organizacija Banja Luke dobitnik nagrade Brend LeaderStručni kolegijum 4. Biznis konferencije "Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda jugoistočne Evrope - SEET 2014", dodijeliće sutra u Beogradu Turističkoj organizaciji Grada Banja Luka nagradu "BRAND LEADER AWARD" za poseban doprinos jačanju ugleda i konkurentnosti avanturističkog turizma JIE...

Nagrada "Brand Leader Award" se dodjeljuje na osnovu niza standardizovanih kriterijuma koji podrazumijevaju inovativnost, visok stepen tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda. Nagrada se dodeljuje deset godina u cilju afirmacije najistaknutijih kompanija, institucija, pojedinaca i medija koji kontiniuranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapređuju tržište, te daju izvanredan doprinos u popularizaciji privrednog potencijala, kreiranja konkuretnog tržišnog imidža Regiona.

- Banja Luka svoj prepoznatljiv turistički imidž uspješno gradi prateći svjetske trendove, pažljivo biranim inovativnim i razvojnim strategijama. Razvili smo nove turističke proizvode, među kojima avanturizam zauzima posebno visoko mjesto. Sve prednosti položaja i podneblja grada su maksimalno iskorišćene u oblikovanju atraktivnog i specifičnog turističkog proizvoda koji je sinteza svega što je u okruženju tržišno interesantno, pozitivno i prepoznatljivo s čime smo doprinijeli  podizanju ugleda i povjerenja u turistišku industriju cjelokupnog regiona JIE - rekao je Ostoja Barašin direktor TOBL.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik