XL1 iz Volkswagen-a je najekonomičniji serijski automobil na svetu, sa potrošnjom goriva od samo 0,9l/100 km. Zahvaljujući svom plug-in hibridnom sistemu, ovaj model sa dva sedišta može da pređe distancu i do 50 km u električnom režimu vožnje i sa 0 emisija izduvnih gasova. XL1 je model koji isključivo sledi principe dizajna sportskog automobile - mala težina (795 kg), savršena aerodinamika (Cd 0.189) i nizak centar gravitacije (1,153 mm visine). Ovo omogućava Volkswagen-u da krstari putevima sa konstantnom brzinom od 100 km/h trošeći samo 6,2 kW/8,4 KS. U električnom režimu vožnje, XL1 iziskuje samo 0.1 kWh kako bi pokrio distancu od preko jednog kilometra. Lak dizajn visoke tehnologije, savršena aerodinamika i plug-in hibridni sistem – koji se sastoji od TDI motora sa dva cilindara (35 kW/48 KS), E motor (20 kW/27 ks), 7-stepeni DSG menjač i litijum-jonska baterija – sve ovo omogućava novom Volkswagen XL1 da emituje samo 21 g/km CO2.
XL1 iz Volkswagen-a je najekonomičniji serijski automobil na svetu, sa potrošnjom goriva od samo 0,9l/100 km. Zahvaljujući svom plug-in hibridnom sistemu, ovaj model sa dva sedišta može da pređe distancu i do 50 km u električnom režimu vožnje i sa 0 emisija izduvnih gasova.
XL1 je model koji isključivo sledi principe dizajna sportskog automobile - mala težina (795 kg), savršena aerodinamika (Cd 0.189) i nizak centar gravitacije (1,153 mm visine). Ovo omogućava Volkswagen-u da krstari putevima sa konstantnom brzinom od 100 km/h trošeći samo 6,2 kW/8,4 KS. U električnom režimu vožnje, XL1 iziskuje samo 0.1 kWh kako bi pokrio distancu od preko jednog kilometra.
Lak dizajn visoke tehnologije, savršena aerodinamika i plug-in hibridni sistem – koji se sastoji od TDI motora sa dva cilindara (35 kW/48 KS), E motor (20 kW/27 ks), 7-stepeni DSG menjač i litijum-jonska baterija – sve ovo omogućava novom Volkswagen XL1 da emituje samo 21 g/km CO2. Ako je potrebno, XL1 sa maksimalnom brzinom od 160 km/h može da ubrza do 100 km/h za samo 12,7 sekundi. Jasno, potrošnja goriva d 0,9 l/100 km je rekordna cifra koju nije dostigao nijedan drugi model do danas i ona pokazuje kako Volkswagen ponovo definiše ono što je tehnički izvodljivo pri proizvodnji automobila.
Model XL1 je dugačak 3,888 mm, širok 1,665 mm i visok samo 1,153 mm. Po uobičajenim automobilskim standardima ovo su ekstremne dimenzije. Radi poređenja - Polo ima sličnu dužinu (3,970 mm) i širinu (1,682 mm), ali je znatno viši (1,462 mm). Tako da će XL1 imati spektakularnu pojavu – kao automobil budućnosti koji je napravljen za današnjicu.