Izgradnja novog tržnog centra "Ada mol" nadomak Ade Ciganlije, na prostoru nekadašnje fabrike "Minel" u Radničkoj ulici konačno je dobila i svoje vizuelno rešenje. Iskorak u arhitekturi u odnosu na postojeće šoping molove u Beogradu ogleda se u talasastom oblikovanju uz stepenastu spratnost, sa fasadnim brisolejima, velikim staklenim površinama i ozelenjenim spratnim terasama. Komercijalno-turističku ponudu "beogradskog mora" do kraja 2018. godine trebalo bi da upotpuni i moderan tržni centar sa 34.000 kvadratnih metara prostora za izdavanje. Objekat će se prostirati na tri nivoa i imaće oko 1.000 parking-mesta, što će činiti najveći komercijalni objekat na opštini Čukarica.
Izgradnja novog tržnog centra "Ada mol" nadomak Ade Ciganlije, na prostoru nekadašnje fabrike "Minel" u Radničkoj ulici konačno je dobila i svoje vizuelno rešenje. Iskorak u arhitekturi u odnosu na postojeće šoping molove u Beogradu ogleda se u talasastom oblikovanju uz stepenastu spratnost, sa fasadnim brisolejima, velikim staklenim površinama i ozelenjenim spratnim terasama.
Komercijalno-turističku ponudu "beogradskog mora" do kraja 2018. godine trebalo bi da upotpuni i moderan tržni centar sa 34.000 kvadratnih metara prostora za izdavanje. Objekat će se prostirati na tri nivoa i imaće oko 1.000 parking-mesta, što će činiti najveći komercijalni objekat na opštini Čukarica.
Arhitektonsko rešenje za investitorsku kompaniju GTC izradio je londonski arhitektonski studio "Desižn internešnl". Posebnu stavku projekta čini i pešačka pasarela, koja će tržni centar povezivati sa autobuskom stanicom u Radničkoj u smeru ka gradu. Glavni ulaz u objekat biće iz Radničke ulice, dok će se pristupi podzemnoj garaži nalaziti bočno u Paštrovićevoj ulici.
Na građevinskoj lokaciji su dosad završena sva neophodna geomehanička istraživanja, a početak gradnje očekuje se krajem godine.