Agrokor bi mogao cjelokupnu maloprodaju izvan Hrvatske povjeriti Mercatoru

Bez autora
May 31 2017

Iz stožera izvanredne Uprave Agrokora dolazi nova zamisao za preoblikovanje strategije maloprodaje. Osim nedavno najavljenog povratka Mercatora na tržište Bosne i Hercegovine, umjesto Konzuma, Agrokor bi cjelokupnu maloprodaju izvan Hrvatske, odnosno u Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Srbiji, potpuno prepustio slovenskom Mercatoru. Agrokor namjerava svoje odnose s kupcima i dobavljačima u BiH poboljšati uklanjanjem grešaka prethodne administracije, koja je sve Mercatorove trgovine u BiH preimenovala u Konzum i tako izgubila veliki dio tog tržišta. Povratak Mercatora BiH je prema prognozama CEO Mercatora Tomislava Čizmića odlična vijest za slovenske dobavljače. Budući da proces "presvlačenja" trgovina nije jeftin i zahtijeva puno vremena, izvanredna Agrokorova Uprava pod vodstvom Ante Ramljaka projektom se bavi pažljivo a pritom se pomaže savjetima konzultanatske tvrtke Alix Partners.

Agrokor bi mogao cjelokupnu maloprodaju izvan Hrvatske povjeriti MercatoruIz stožera izvanredne Uprave Agrokora dolazi nova zamisao za preoblikovanje strategije maloprodaje.

Osim nedavno najavljenog povratka Mercatora na tržište Bosne i Hercegovine, umjesto Konzuma, Agrokor bi cjelokupnu maloprodaju izvan Hrvatske, odnosno u Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Srbiji, potpuno prepustio slovenskom Mercatoru, piše ljubljansko Delo.

Agrokor namjerava svoje odnose s kupcima i dobavljačima u BiH poboljšati uklanjanjem grešaka prethodne administracije, koja je sve Mercatorove trgovine u BiH preimenovala u Konzum i tako izgubila veliki dio tog tržišta.

Povratak Mercatora BiH je prema prognozama CEO Mercatora Tomislava Čizmića odlična vijest za slovenske dobavljače. Budući da proces "presvlačenja" trgovina nije jeftin i zahtijeva puno vremena, izvanredna Agrokorova Uprava pod vodstvom Ante Ramljaka projektom se bavi pažljivo a pritom se pomaže savjetima konzultanatske tvrtke Alix Partners.

Ante Ramljak je prošloga tjedna u Bosni i Hercegovini izjavio da lokalne proizvodne tvrtke posluju stabilno, a trgovačka društva Konzum i Velpro ne ostvaruju dobre rezultate. Povratkom u BiH Mercator bi dobio 260 lokalnih trgovina i više od stotinu milijuna Konzumovih obaveza prema dobavljačima u zemlji.

Ramljak računa da bi sličnim potezom u Srbiji s dobavljačima i kupcima postigao dobar učinak, jer su na podolozi brojnih analiza otkrili da potrošačima i dobavljačima Mercator uliva veće povjerenje nego Konzum. Pritom su u vodstvu grupe naglasili da je ovo samo plan, kojeg Mercator mora predstaviti odboru povjerilaca i dobiti odobrenje za ovaj korak.

Na zabrinutosti da jačanjem Mercatora, Agrokor odzravljuje dio konzorcija koji priprema za prodaju, u Agrokoru su hrvatskim medijima odgovorili da prodaja trenutno nije u igri. U prvoj fazi planiraju prodati dijelove tvrtke, koji ne predstavljaju osnovnu djelatnost, pa se očekuje da će prva na redu za prodaju biti prehrambena poduzeća iz grupe.

Ante Ramljak i njegov tim željno čekaju kraj sedmice, kada se očekuje da će privremeni povjerilački odbor glasati o novom likvidnosnom kreditu u iznosu od gotovo 250 milijuna eura. Taj novac bi mogao društvu omogućiti normalno poslovanje do kraja godine.

Usprkos oštrim stajalištima ruskih kreditora i nekih zapadnih banaka, u Agrokoru vjeruju da će svježi novac doći na vrijeme u tvrtku.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik