Iz stožera izvanredne Uprave Agrokora dolazi nova zamisao za preoblikovanje strategije maloprodaje. Osim nedavno najavljenog povratka Mercatora na tržište Bosne i Hercegovine, umjesto Konzuma, Agrokor bi cjelokupnu maloprodaju izvan Hrvatske, odnosno u Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Srbiji, potpuno prepustio slovenskom Mercatoru. Agrokor namjerava svoje odnose s kupcima i dobavljačima u BiH poboljšati uklanjanjem grešaka prethodne administracije, koja je sve Mercatorove trgovine u BiH preimenovala u Konzum i tako izgubila veliki dio tog tržišta. Povratak Mercatora BiH je prema prognozama CEO Mercatora Tomislava Čizmića odlična vijest za slovenske dobavljače. Budući da proces "presvlačenja" trgovina nije jeftin i zahtijeva puno vremena, izvanredna Agrokorova Uprava pod vodstvom Ante Ramljaka projektom se bavi pažljivo a pritom se pomaže savjetima konzultanatske tvrtke Alix Partners.
Iz stožera izvanredne Uprave Agrokora dolazi nova zamisao za preoblikovanje strategije maloprodaje.
Osim nedavno najavljenog povratka Mercatora na tržište Bosne i Hercegovine, umjesto Konzuma, Agrokor bi cjelokupnu maloprodaju izvan Hrvatske, odnosno u Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Srbiji, potpuno prepustio slovenskom Mercatoru, piše ljubljansko Delo.
Agrokor namjerava svoje odnose s kupcima i dobavljačima u BiH poboljšati uklanjanjem grešaka prethodne administracije, koja je sve Mercatorove trgovine u BiH preimenovala u Konzum i tako izgubila veliki dio tog tržišta.
Povratak Mercatora BiH je prema prognozama CEO Mercatora Tomislava Čizmića odlična vijest za slovenske dobavljače. Budući da proces "presvlačenja" trgovina nije jeftin i zahtijeva puno vremena, izvanredna Agrokorova Uprava pod vodstvom Ante Ramljaka projektom se bavi pažljivo a pritom se pomaže savjetima konzultanatske tvrtke Alix Partners.
Ante Ramljak je prošloga tjedna u Bosni i Hercegovini izjavio da lokalne proizvodne tvrtke posluju stabilno, a trgovačka društva Konzum i Velpro ne ostvaruju dobre rezultate. Povratkom u BiH Mercator bi dobio 260 lokalnih trgovina i više od stotinu milijuna Konzumovih obaveza prema dobavljačima u zemlji.
Ramljak računa da bi sličnim potezom u Srbiji s dobavljačima i kupcima postigao dobar učinak, jer su na podolozi brojnih analiza otkrili da potrošačima i dobavljačima Mercator uliva veće povjerenje nego Konzum. Pritom su u vodstvu grupe naglasili da je ovo samo plan, kojeg Mercator mora predstaviti odboru povjerilaca i dobiti odobrenje za ovaj korak.
Na zabrinutosti da jačanjem Mercatora, Agrokor odzravljuje dio konzorcija koji priprema za prodaju, u Agrokoru su hrvatskim medijima odgovorili da prodaja trenutno nije u igri. U prvoj fazi planiraju prodati dijelove tvrtke, koji ne predstavljaju osnovnu djelatnost, pa se očekuje da će prva na redu za prodaju biti prehrambena poduzeća iz grupe.
Ante Ramljak i njegov tim željno čekaju kraj sedmice, kada se očekuje da će privremeni povjerilački odbor glasati o novom likvidnosnom kreditu u iznosu od gotovo 250 milijuna eura. Taj novac bi mogao društvu omogućiti normalno poslovanje do kraja godine.
Usprkos oštrim stajalištima ruskih kreditora i nekih zapadnih banaka, u Agrokoru vjeruju da će svježi novac doći na vrijeme u tvrtku.