Beko, jedan od vodećih brendova na tržištu bele tehnike, više je nego udvostručio tržišni udeo od maja do decembra 2015. od svog povratka na srpsko tržište. Kompanija je 2015. godinu završila sa udelom od oko 12% u broju prodatih jedinica. Prema rezultatima istraživanja agencije GfK, Beko je u decembru 2015. godine zabeležio značajan rast u poređenju sa rezultatima iz maja iste godine, kada je udeo u broju prodatih jedinica bio oko 5%. U decembru 2015. godine, ovaj brend je zabeležio najveći tržišni udeo od januara 2013. godine, sa velikom ambicijom da postane brend sa najvećim udelom na srpskom tržištu u ovom sektoru do 2018. godine.
Beko, jedan od vodećih brendova na tržištu bele tehnike, više je nego udvostručio tržišni udeo od maja do decembra 2015. od svog povratka na srpsko tržište.
Kompanija je 2015. godinu završila sa udelom od oko 12% u broju prodatih jedinica. Prema rezultatima istraživanja agencije GfK, Beko je u decembru 2015. godine zabeležio značajan rast u poređenju sa rezultatima iz maja iste godine, kada je udeo u broju prodatih jedinica bio oko 5%.
U decembru 2015. godine, ovaj brend je zabeležio najveći tržišni udeo od januara 2013. godine, sa velikom ambicijom da postane brend sa najvećim udelom na srpskom tržištu u ovom sektoru do 2018. godine.
Uprkos niskoj kupovnoj moći i činjenici da tržište bele tehnike pokazuje tendenciju pada poslednje dve godine u Srbiji, brend Beko je u decembru uspeo da udvostruči udeo u sektoru prodaje velikih kućnih aparata u odnosu na maj 2015. godine.
Beko je inače međunarodni brend turske Arčelik grupe koji svoj razvoj zasniva na tehnologiji i inovacijama koje Arčelik grupa razvija u čak osam istraživačkih i razvojnih centara.
Više od trećine patenata iz Turske podnetih Svetskoj organizaciji za intelektualnu svojinu (WIPO) vlasništvo su Arčelik grupe, koja je jedina turska kompanija na globalnoj listi ove organizacije u prvih 200.