Brendiranjem domaćeg proizvoda do povjerenja domaćih i inostranih potrošača

Bez autora
Mar 10 2015

Institut za edukaciju Vanjskotrgovinske komore (VTK) BiH organizirao je danas u Bijeljini seminar "Poboljšanje marketinških i prodajnih vještina" za kompanije iz poplavljenih područja radi ulaska na nova izvozna tržišta kroz razvoj izvoznih strategija i unapređenje marketinških i prodajnih vještina. Direktor Instituta za edukaciju VTKBiH Duljko Hasić izjavio je za Fenu da su na seminaru tematizirana četiri modula: Marketing strategija, Prodajna strategija, Osnove menadžmenta i organizacijskog ponašanja i Poslovna komunikacija i pregovaranje. Istakao je da im je namjera objediniti oblast proizvodnje, nabave i prodaje te implementirati međunarodne standarde da bi postigli ključni cilj - brendiranje domaćeg proizvoda - te time stekli povjerenje domaćih i inostranih potrošača. Hasić je dodao da nastoje informirati proizvođače i distributere da je za probirljivo tržište EU, posebno kad su u pitanju proizvodi biljnog i animalnog porijekla, izlazna strategija proizvođača u povezivanju, zbog čega Institut aktivno radi na profesionalnom osposobljavanju i usavršavanju kvalifikacija koje su ključne za uspjeh na izvoznim tržištima.

Brendiranjem domaćeg proizvoda do povjerenja domaćih i inostranih potrošačaInstitut za edukaciju Vanjskotrgovinske komore (VTK) BiH organizirao je danas u Bijeljini seminar "Poboljšanje marketinških i prodajnih vještina" za kompanije iz poplavljenih područja radi ulaska na nova izvozna tržišta kroz razvoj izvoznih strategija i unapređenje marketinških i prodajnih vještina.

Direktor Instituta za edukaciju VTKBiH Duljko Hasić izjavio je za Fenu da su na seminaru tematizirana četiri modula: Marketing strategija, Prodajna strategija, Osnove menadžmenta i organizacijskog ponašanja i Poslovna komunikacija i pregovaranje.

Istakao je da im je namjera objediniti oblast proizvodnje, nabave i prodaje te implementirati međunarodne standarde da bi postigli ključni cilj - brendiranje domaćeg proizvoda - te time stekli povjerenje domaćih i inostranih potrošača.

Hasić je dodao da nastoje informirati proizvođače i distributere da je za probirljivo tržište EU, posebno kad su u pitanju proizvodi biljnog i animalnog porijekla, izlazna strategija proizvođača u povezivanju, zbog čega Institut aktivno radi na profesionalnom osposobljavanju i usavršavanju kvalifikacija koje su ključne za uspjeh na izvoznim tržištima.

Seminar je organiziran uz podršku USAID - Sida FIRMA projekta.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik