Maloprodajni trgovac obućom Deichmann lani je u Hrvatskoj ostvario 297 milijuna kuna prometa, 4,2% više u odnosu na 2014., a u 34 prodavaonice prodano je 1,64 milijuna pari cipela, 40.000 više nego prehodne godine, priopćili su iz te kompanije. Od 2012. kad smo preuzeli vodeću ulogu na tržištu, jača naša pozicija jer se dosljedno prilagođavamo potrebama naših kupaca, kazao je direktor Deichmanna, koji je u Hrvatskoj prisutan od 2007. Ove godine, najavljeno je, otvaraju se i dućani u Bjelovaru i Puli. Deichmann trgovina obućom u Hrvatskoj pripada Deichmann grupi sa sjedištem u Essenu.
Maloprodajni trgovac obućom Deichmann lani je u Hrvatskoj ostvario 297 milijuna kuna prometa, 4,2% više u odnosu na 2014., a u 34 prodavaonice prodano je 1,64 milijuna pari cipela, 40.000 više nego prehodne godine, priopćili su iz te kompanije.
– Od 2012. kad smo preuzeli vodeću ulogu na tržištu, jača naša pozicija jer se dosljedno prilagođavamo potrebama naših kupaca – kazao je Boris Kopič, direktor Deichmanna, koji je u Hrvatskoj prisutan od 2007. Ove godine, najavljeno je, otvaraju se i dućani u Bjelovaru i Puli.
Deichmann trgovina obućom u Hrvatskoj pripada Deichmann grupi sa sjedištem u Essenu. Ovo obiteljsko poduzeće najveći je trgovac obućom na malo u Europi, a osim u 23 europske zemlje, uspješno posluje i u SAD-u. Promet grupe u 2015. porastao je za 8,3 posto s 4,9 milijardi eura na 5,3 milijarde eura, od čega je neto promet 4,6 milijardi eura.
U lanjskoj godini grupa je diljem svijeta prodala više od 172 milijuna pari cipela u prodavaonicama i online-trgovinama. Krajem 2015. grupa je imala 3.710 prodavaonica, 110 više nego prethodne godine. Broj zaposlenika rastao je za 1150 u odnosu na prošlu godinu - u Hrvatskoj za 10-ak (na 251) - pa je Deichmann globalno godinu završio s 37.300 zaposlenih.
U ovoj godini predviđena su dalja ulaganja u međunarodnu infrastrukturu od oko 233 milijuna eura.