Po svoj omiljeni komad i popust od 20 odsto na otvaranju švedskog lanca prodavnica "H&M" u četvrtak je bilo - više od 2.500 potrošača. Oni su duže od dva sata čekali u redu da bi prvi put u Srbiji i pazarili u radnji čiji je zaštitni znak kvalitetna i moderna garderoba po prihvatljivim cenama.Kako celokupni prostor radnje zauzima 2.200 kvadrata, svaki kupac je, praktično, imao svega jedan kvadrat prostora za šoping. Iz popularnog skandinavskog brenda naglašavaju da u četvrtak na otvaranju nije bilo nikakvih problema, a pogotovo ne tuče. Potrošači su, kažu, kupovali sve iz asortimana, od najjeftinijih majica do čizama i jesenjih kaputa...
Po svoj omiljeni komad i popust od 20 odsto na otvaranju švedskog lanca prodavnica "H&M" u četvrtak je bilo - više od 2.500 potrošača.
Oni su duže od dva sata čekali u redu da bi prvi put u Srbiji i pazarili u radnji čiji je zaštitni znak kvalitetna i moderna garderoba po prihvatljivim cenama. Kako celokupni prostor radnje zauzima 2.200 kvadrata, svaki kupac je, praktično, imao svega jedan kvadrat prostora za šoping.
Iz popularnog skandinavskog brenda naglašavaju da u četvrtak na otvaranju nije bilo nikakvih problema, a pogotovo ne tuče. Potrošači su, kažu, kupovali sve iz asortimana, od najjeftinijih majica do čizama i jesenjih kaputa.
- Prvog dana otvaranja u Beogradu imali smo fantastičan odziv naših kupaca - kaže generalni direktor za H&M u Srbiji, Klaudija Osvald. - Znamo da su ljudi u Srbiji upoznati sa našim brendom kupujući u drugim zemljama, ali je sada Srbija zauzela vrlo važno mesto na mapi, a posebno u regionu.
Prodavnica u Srbiji nudi kompletan asortiman garderobe za žene, muškarce, tinejdžerke i decu, koji će svakodnevno biti osvežavan novim komadima.
Radno vreme prodavnice je od 10 do 22 časa.
POPUST ZA NAJBRŽE
Prvih 300 posetilaca, koji su stajali u redu, dobilo je poklon kartice u iznosu od po 1.500 dinara. Svi kupci su tokom dana ostvarili popust od 20 odsto na omiljeni modni komad.