Početkom juna meseca AB Soft je zaključio ugovor o implementaciji AB Soft informacionog sistema u firmi SD Fashion. Firma SD Fashion je zastupnik Zannier grupe za Srbiju. Zannier grupa je počela početkom sedamdesetih u Francuskoj kao mali porodični biznis. Target Zannier-a su deca od 0-14 godina, za koje postoje tri Brenda (Grain de Ble, Lisa Rose i YCC). Kvalitet i simpatične kreacije za decu su jedini razlog za osvajanje tržišta po Evropi. U više od 570 prodajnih objekata u 15 zemalja, u najatraktivnijim evropskim tržnim centrima. Početkom juna, Zannier group je po prvi put predstavila svoju marku i na tržištu u Srbiji i otvoren je prvi maloprodajni objekat u Beogradu, u shopping moll-u Delta City. Uz odluku da svoj plasman prošire i na Srbiju, ukazali su poverenje i AB Softu u domenu poslovnog softvera.
Početkom juna meseca AB Soft je zaključio ugovor o implementaciji AB Soft informacionog sistema u firmi SD Fashion.
Firma SD Fashion je zastupnik Zannier grupe za Srbiju. Zannier grupa je počela početkom sedamdesetih u Francuskoj kao mali porodični biznis.
Target Zannier-a su deca od 0-14 godina, za koje postoje tri Brenda (Grain de Ble, Lisa Rose i YCC). Kvalitet i simpatične kreacije za decu su jedini razlog za osvajanje tržišta po Evropi. U više od 570 prodajnih objekata u 15 zemalja, u najatraktivnijim evropskim tržnim centrima.
Početkom juna, Zannier group je po prvi put predstavila svoju marku i na tržištu u Srbiji i otvoren je prvi maloprodajni objekat u Beogradu, u shopping moll-u Delta City. Uz odluku da svoj plasman prošire i na Srbiju, ukazali su poverenje i AB Softu u domenu poslovnog softvera.
Zannier group na globalnom nivou ima jasno definisanu sposobnost adaptacije ka novim trendovima, praćenje tržišta (odnos kupaca i njihova očekivanja) i jedinstveni pristup segmentu garderobe i poklona za najmlađe, za bebe, brendovi Zannier grupacije su izgradili reputaciju ključnih igrača u dečijoj modi. Fleksibilnost AB Soft rešenja i dugogodišnje iskustvo u radu sa inostranim kompanijama, rezultiralo je brzom implementacijom u kojoj su podržani specifični korporacijski zahtevi.
U pripremi je novi objekat u sklopu tržnog centra Mercator, koji će biti mesto gde će se predstaviti nova kolekcija jesen-zima. Otvaranje je planirano u septembru mesecu. Takođe, uskoro se planira otvaranje maloprodajnih objekata i u Novom Sadu, Kragujevcu i Nisu, a potom i u ostalim gradovima po Srbiji. U svim ovim objektima biće implementiran AB Soft informacioni sistem kao deo jedinstvenog informacionog sistema firme SD Fashion.
AB Soft poslovno informacioni sistem je omogućio brzu i jednostavnu implementaciju korišćenjem standardnih modula za praćenje i rad maloprodaje.
U AB Soft sistemu je na najoptimalniji način uklopljen modul POS (point of sale) u ostatak informacionog sistema, tako da se u svakom trenutku mogu dobiti informacije iz svih tačaka maloprodaje o efektima prodaje, rezultatima akcija, stanju zaliha...
Jedna od specifičnosti implementacije u SD Fashion je izrada namenske obrade za automatski unos i obradu uvozne kalkulacije za više hiljada artikala, na osnovu dostavljenih podataka u elektronskoj formi.
U AB Soft sistemu, omogućena je štampa deklaracija i etiketa artikala po svakoj vrsti dokumenta.
S obzirom da je reč o inostranoj kompaniji, mogućnosti specifičnog izveštavanja iz ERP-a su od presudnog značaja za izbor partnera u domenu poslovnog softvera. AB Soft ERP u okviru standardnih modula omogućava svakom korisniku da kreira svoj set izveštaja, koristeći alate i funkcionalnosti koji su ugrađeni u sistem. Sa druge strane, Ab Soft je razvio zaseban sistem izveštavanja, van standardnih modula, putem Web aplikacija i kao ad on rešenja za MS Office iz jedinstvene baze podataka, za potrebe menadžmenta i rukovodstva.
Ceo AB Soft sistem izveštavanja je potpuno zaokružen, baziran na preko dvadeset godina iskustva u preko hiljadu kompanija različitih delatnosti.