Lidl Hrvatska očekuje bolje rezultat za 2015. nego godinu ranije

Bez autora
Apr 03 2016

U trgovačkom lancu Lidl Hrvatska očekuju da će poslovni rezultat za 2015. godinu biti bolji nego za 2014., kazao je u petak predsjednik Uprave te tvrtke. Prošla je godina bolja od prethodne, zadovoljni smo rezultatom, kazao je napominjući kako su rasli u svim segmentima, no nije želio govoriti o konkretnim pokazateljima poslovanja. Kazao je i kako se strategija poslovanja u deset godina koliko su prisutni na hrvatskom tržištu prilagođavala onome što su danas - brzi i dinamični. Nećemo mijenjati odnos između kvalitete i cijene. Tu za nas ne postoji alternativa, nikakav kompromis, kazao je Lozić na konferenciji za novinare na kojoj je predstavljen projekt "Vi ste potvrdili", temeljen na rezultatima istraživanja Lidlovih brendova u Hrvatskoj koje je provela Agencija za istraživanje tržišta Ipsos.

Lidl Hrvatska očekuje bolje rezultat za 2015. nego godinu ranijeU trgovačkom lancu Lidl Hrvatska očekuju da će poslovni rezultat za 2015. godinu biti bolji nego za 2014., kazao je u petak predsjednik Uprave te tvrtke Boris Lozić.

Prošla je godina bolja od prethodne, zadovoljni smo rezultatom, kazao je Lozić napominjući kako su rasli u svim segmentima, no nije želio govoriti o konkretnim pokazateljima poslovanja.

Kazao je i kako se strategija poslovanja u deset godina koliko su prisutni na hrvatskom tržištu prilagođavala onome što su danas - brzi i dinamični.

Nećemo mijenjati odnos između kvalitete i cijene. Tu za nas ne postoji alternativa, nikakav kompromis, kazao je Lozić na konferenciji za novinare na kojoj je predstavljen projekt "Vi ste potvrdili", temeljen na rezultatima istraživanja Lidlovih brendova u Hrvatskoj koje je provela Agencija za istraživanje tržišta Ipsos.

Riječ je o projektu provedenom u povodu 10 godina Lidla u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno blind test metodom u Zagrebu, Splitu, Osijeku i Rijeci na ukupno 5.900 ispitanika i u 800 kućanstava.

Testirano je 256 proizvoda Lidlovih brendova, a za 73 posto testiranih proizvoda ispitanici su potvrdili da su vrlo dobri ili odlični.

Lidl ima 89 trgovina u Hrvatskoj kroz koje tjedno prođe oko milijun kupaca, a taj trgovački lanac zapošljava 2.000 djelatnika.

U asortimanu vlastite robne marke čine 85 posto.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik