Njemački diskonter Lidl u prvih je šest mjeseci na inozemna tržišta na kojima posluje izvezao hrvatskih proizvoda u vrijednosti gotovo 3,4 milijuna eura, oko 70% više nego u istom razdoblju 2014., priopćili su iz te kompanije. Ističu kako je kvaliteta hrvatskih proizvoda zaslužna je za taj uspjeh, kao i odlična suradnja s dobavljačima. U 2014. Lidl je izvezao 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda, među kojima najviše iz tvrtki PPK i Pivac. U prvoj polovici 2015. u izvozu prednjače Vodoplast, PPK i Atlantic, a u izvoz su prvi put preko Lidlove mreže krenuli i Dukat, Meggle, Kandit i Zdenka. Najviše hrvatskih proizvoda ide u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku, Češku, a uskoro će i u Španjolsku i Portugal.
Njemački diskonter Lidl u prvih je šest mjeseci na inozemna tržišta na kojima posluje izvezao hrvatskih proizvoda u vrijednosti gotovo 3,4 milijuna eura, oko 70% više nego u istom razdoblju 2014., priopćili su iz te kompanije.
Ističu kako je kvaliteta hrvatskih proizvoda zaslužna je za taj uspjeh, kao i odlična suradnja s dobavljačima. U 2014. Lidl je izvezao 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda, među kojima najviše iz tvrtki PPK i Pivac.
U prvoj polovici 2015. u izvozu prednjače Vodoplast, PPK i Atlantic, a u izvoz su prvi put preko Lidlove mreže krenuli i Dukat, Meggle, Kandit i Zdenka. Najviše hrvatskih proizvoda ide u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku, Češku, a uskoro će i u Španjolsku i Portugal.