Lidl kreće u osvajanje američkog tržišta

Bez autora
Nov 04 2015

Lidl, koji planira osvajanje tržišta SAD-u 2018. godini, nudi velike popuste na namirnice, aparate za domaćinstvo i namještaj. Kako Lidl planira da se proširi na SAD, trgovce to svakako treba da zabrine, posebno one koji se trenutno bore sa krizom, i one koji imaju tradicionalne radnje.Volmart bi trebao najviše da se brine, jer bi mogao da oseti najveći pritisak jer će Lidlove prodavnice biti slične veličine, visoko konkurentne, uz jako i relevantno iskustvo. Mnogi američki prodavci biće primorani da smanje svoje cijene kako se Lidl bude širio, smatra direktor jedne firme koja posluje „na malo“.

Lidl, koji planira osvajanje tržišta SAD-u 2018. godini, nudi velike popuste na namirnice, aparate za domaćinstvo i namještaj, piše Biznis insajder.

Kako Lidl planira da se proširi na SAD, trgovce to svakako treba da zabrine, posebno one koji se trenutno bore sa krizom, i one koji imaju tradicionalne radnje.

Volmart bi trebao najviše da se brine, jer bi mogao da oseti najveći pritisak jer će Lidlove prodavnice biti slične veličine, visoko konkurentne, uz jako i relevantno iskustvo.

Mnogi američki prodavci biće primorani da smanje svoje cijene kako se Lidl bude širio, smatra direktor jedne firme koja posluje „na malo“.

„Lidl će obezbediti izvoz, što će dovesti do toga da veliki broj trgovaca smanjuje cijene kako bi ostali konkurentni“, dodao je ovaj šef.

Lidl i njegov konkurent Aldi su najveći lanci u Velikoj Britaniji, zbog čega su nacionalni supermarketi bili prinuđeni da dramatično smanje cijene i da smanje broj radnika kako bi bili konkurentniji.

Prodaja u Lidlu je porasla 16 odsto za tri mjeseca, u periodu koji se završio 13. septembra, dok je prodaja u ostalim većim marketima u Velikoj Britaniji zabilježila pad.

Direktor lanca Aldi, drugog po veličini u Britaniji rekao je da je „Lidl najgora oluja maloprodaje u istoriji“.

„Lidl će imati jedinstvenu ponudu koja će se razlikovati od bilo koje druge na tržištu. Kupcima će ponuditi najkvalitetnije proizvode po najnižim mogućim cijenama i najboljim lokacijama“, rekao je potparol Lidla u SAD-u.

Ovaj lanac već ima 10.000 prodavnica u 26 evropskih zemalja, a očekuje se da će generisati oko 84 milijarde dolara u prodaji u Evropi u 2015. godini.

Lidl je posta prijetnja industriji namirnica zbog svojih ludo jeftinih cijena i naglaska na svježoj hrani.

Njihove prodavnice su male, lako se kupuje, na dobroj su lokaciji i ističu ključne kategorije kao što su sveže proizvode i pripremljena hrana. Ponuda je postavljena tako da je kupcima dostupno baš ono što žele i što im nedostaje u tradicionalnim radnjama.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik