Lidl je kroz svoje police na pojedinim inozemnim tržištima tijekom 2015. plasirao raznovrstan asortiman hrvatskih proizvođača u vrijednosti većoj od 8,9 milijuna eura. Kako su u 2014. kroz istovjetan model izvoza ostvarili 5,7 milijuna eura iz Lidla su se pohvalili kako su zadovoljni što su u kratkom razdoblju uspjeli gotovo udvostručiti učinak. Odlična suradnja s dobavljačima i kvaliteta proizvoda kojom Lidl osvaja sve veći broj novih kupaca zaslužne su za ovaj veliki uspjeh, ističu iz Uprave Lidla i dodaju kako ovakvim probojem ponude na strana tržišta otvaraju vrata mnogim domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe te domovima brojnih europskih kupaca.
Lidl je kroz svoje police na pojedinim inozemnim tržištima tijekom 2015. plasirao raznovrstan asortiman hrvatskih proizvođača u vrijednosti većoj od 8,9 milijuna eura, izvijestili su danas se iz te kompanije.
Kako su u 2014. kroz istovjetan model izvoza ostvarili 5,7 milijuna eura iz Lidla su se pohvalili kako su zadovoljni što su u kratkom razdoblju uspjeli gotovo udvostručiti učinak.
"Odlična suradnja s dobavljačima i kvaliteta proizvoda kojom Lidl osvaja sve veći broj novih kupaca zaslužne su za ovaj veliki uspjeh," ističu iz Uprave Lidla i dodaju kako ovakvim probojem ponude na strana tržišta otvaraju vrata mnogim domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe te domovima brojnih europskih kupaca.
Lidl na europska tržišta najviše izvozi proizvode i usluge hrvatskih tvrtki PPK, Osatina, Alba, Dukat, Kandit, Meggle, Pan-Pek, PP Orahovica, Zdenka - koji bilježe velik uspjeh plasmanom kroz njihovu maloprodajnu mrežu, navode uz ocjenu kako je ključ Lidlovog uspjeha u kvaliteti proizvoda i partnerskom odnosu s dobavljačima što je itekako važno ne samo prilikom osvajanja novih tržišta već i kod zadržavanja odlične pozicije na postojećim tržištima.
Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi diljem Europe plasiraju se pod Lidlovim privatnim brendovima koji su kupcima na tim tržištima dobro poznati, a dio proizvoda se prodaje pod vlastitim hrvatskim brendovima.