Lidl u prvom tromjesečju utrostručio izvoz hrvatskih proizvoda

Bez autora
May 14 2015

Lidl je u prvom tromjesečju ove godine ostvario izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje u vrijednosti od gotovo 1,3 milijuna eura. U odnosu na prvo tromjesečje 2014. godine, riječ je o gotovo tri puta većem izvozu. Kvaliteta proizvoda i odnosa s dobavljačima ključna je za ovakav uspješan proboj domaćih proizvoda na strana tržišta. Podsjetimo, Lidl je u 2014. godini ukupno izvezao čak 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda na strana tržišta te na taj način omogućio propusnicu svojim dobavljačima i hrvatskim proizvodima na police Lidlovih trgovina u Europi. Lidl Hrvatska nastavlja s pozitivnim trendom izvoza hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje, pa je tako u prva tri mjeseca ove godine ostvario čak tri puta veći izvoz nego u istom razdoblju prošle godine.

Lidl u prvom tromjesečju utrostručio izvoz hrvatskih proizvodaLidl je u prvom tromjesečju ove godine ostvario izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje u vrijednosti od gotovo 1,3 milijuna eura.

U odnosu na prvo tromjesečje 2014. godine, riječ je o gotovo tri puta većem izvozu. Kvaliteta proizvoda i odnosa s dobavljačima ključna je za ovakav uspješan proboj domaćih proizvoda na strana tržišta. Podsjetimo, Lidl je u 2014. godini ukupno izvezao čak 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda na strana tržišta te na taj način omogućio propusnicu svojim dobavljačima i hrvatskim proizvodima na police Lidlovih trgovina u Europi.

Lidl Hrvatska nastavlja s pozitivnim trendom izvoza hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje, pa je tako u prva tri mjeseca ove godine ostvario čak tri puta veći izvoz nego u istom razdoblju prošle godine. Godine 2014. ta je brojka za prvo tromjesečje iznosila nešto više od 450.000 eura, dok za prvo tromjesečje 2015. godine iznosi gotovo 1,3 milijuna eura. Zdenka, Atlantic Trade, Printgrupa i Gavrilović su neki od Lidlovih dobavljača i partnera koji su ostvarili najveći porast u izvozu u odnosu na prošlu godinu. Lidl je prošle godine ukupno izvezao 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda na strana tržišta.

Trenutno se kroz Lidlovu mrežu hrvatski proizvodi najviše izvoze u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku, Češku, a u planu su Španjolska i Portugal te druge zemlje Europe. Dio hrvatskih proizvoda prodaje se pod Lidlovim robnim markama koje su kupcima u inozemstvu prepoznatljive, a dio su poznati hrvatski brendovi. Ovakva suradnja Lidlove dobavljače čini još konkurentnijima na otvorenom europskom tržištu, budući da koristeći Lidlovu infrastrukturu plasiraju hrvatske proizvode u mnoge europske zemlje. Lidl će nastaviti snažno podupirati suradnju s proizvođačima u Hrvatskoj te do kraja 2015. godine očekuje daljnje značajno povećanje suradnje izvozom hrvatskih proizvoda.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik