Nemački trgovinski lanac Lidl u vrlo kratkom roku planira da uloži oko 300 miliona dolara za ekspanziju na američkom tržištu. Iz Švarc grupe, u okviru koje posluje kompanija Lidl, saopštili su da će na taj račun zaposliti 2.500 novih radnika.Trgovinski lanac Lidl, koji se ekspresno raširio u 26 evropskih zemalja i trenutno poseduje 9.000 objekata širom Starog kontinenta, ranije je najavljivao da će otvoriti 100 objekata u SAD već početkom naredne godine, uglavnom na Istočnoj obali, kao što je to učinio i njihov glavni konkurent u Nemačkoj Aldi.
Nemački trgovinski lanac Lidl u vrlo kratkom roku planira da uloži oko 300 miliona dolara za ekspanziju na američkom tržištu, prenosi portal SEEbiz.eu.
Iz Švarc grupe, u okviru koje posluje kompanija Lidl, saopštili su da će na taj račun zaposliti 2.500 novih radnika.
Trgovinski lanac Lidl, koji se ekspresno raširio u 26 evropskih zemalja i trenutno poseduje 9.000 objekata širom Starog kontinenta, ranije je najavljivao da će otvoriti 100 objekata u SAD već početkom naredne godine, uglavnom na Istočnoj obali, kao što je to učinio i njihov glavni konkurent u Nemačkoj Aldi.