Javno poduzeće „Luka Brčko“ je u prošloj godini ostvarilo pozitivan rezultat, osiguralo izmirenje svih obaveza prema 68 uposlenih radnika, te bez kreditnog zaduženja uspjelo izmiriti sve obaveze prema državi i osigurati samoodrživost preduzeća. "Luka Brčko" se osim pretovara robe bavi i iznajmljivanjem skladišnog prostora. Putem "Luke Brčko" moguće je uspostaviti direktne robne tokove rijekom Savom s podunavskim lukama zapadne i istočne Evrope, kao i s lukama na Sjevernom i Crnom moru. Ukupan pretovar u 2012. godini je iznosio 80 hiljada tona robe, sa čime u" Luci Brčko" nisu zadovoljni jer imaju kapacitete za pretovar 500 do 600 hiljada tona robe na godišnjem nivou. Osnovni problem zbog kojeg se ne može ostvariti taj obim pretovara je ograničena plovnost Save koja je čudna sama po sebi s godišnjim oscilacijama vodostaja do devet metara u plusu i minusu. Plovnost je trenutno zadovoljavajuća, a Luka već ima potpisane ugovore s provjerenim komitentima.
Javno poduzeće „Luka Brčko“ je u prošloj godini ostvarilo pozitivan rezultat, osiguralo izmirenje svih obaveza prema 68 uposlenih radnika, te bez kreditnog zaduženja uspjelo izmiriti sve obaveze prema državi i osigurati samoodrživost preduzeća.
Direktorica Luke Jasminka Agić u razgovoru za Agenciju Fena navela je da se "Luka Brčko" osim pretovara robe bavi i iznajmljivanjem skladišnog prostora.
Putem "Luke Brčko" moguće je uspostaviti direktne robne tokove rijekom Savom s podunavskim lukama zapadne i istočne Evrope, kao i s lukama na Sjevernom i Crnom moru.
Ukupan pretovar u 2012. godini je iznosio 80 hiljada tona robe, sa čime u" Luci Brčko" nisu zadovoljni jer imaju kapacitete za pretovar 500 do 600 hiljada tona robe na godišnjem nivou.
- Osnovni problem zbog kojeg se ne može ostvariti taj obim pretovara je ograničena plovnost Save koja je čudna sama po sebi s godišnjim oscilacijama vodostaja do devet metara u plusu i minusu - kazala je direktorica Agić te dodala da je plovnost trenutno zadovoljavajuća i da Luka već ima potpisane ugovore s provjerenim komitentima.
Dugogodišnji korisnici usluga "Luke Brčko" su Cementara Lukavac, Sisecam soda Lukavac, Studen Holding grupacija, Ingram Srebrenik, ArcelorMittal Zenica, i kako ističe direktorica Agić, osnovni problem "Luke" je što ne može osigurati i garantirati kontinuitet pretovara i isporuke robe svojim komitentima.
Iz "Luke Brčko" najveći dio izvozne robe iz BiH ide za zemlje Istoka putem luke Constanta u Rumuniji, dok najveći dio uvozne robe u BiH dolazi Dunavom iz ukrajinske luke Izmail.
Osnivač preduzeća je Brčko Distrikt BiH. Preduzeće pruža usluge u riječnom, riječno-željezničkom i drugom kombiniranom prometu pravnim i fizičkim osobama iz BiH i inozemstva.
Od 2006. godine "Luka Brčko" ima status međunarodne luke.
"Luka Brčko" je s Evropskom željezničkom mrežom povezana sa saobraćajnicom Tuzla-Vinkovci. Dobra povezanost kopnenim saobraćajnicama otvara mogućnost za uspostavljanje tranzitnih robnih tokova, kao i tokova čije je odredište u užem gravitacionom području JP "Luke Brčko", odnosno tuzlanskom privrednom bazenu.