Republički zavod za statistiku saopštio je danas da su maloprodajne cene robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u februaru 2013. godine, u odnosu na januar, u proseku povećane za 0,5 posto. Potrošačke cene u februaru 2013. godine, u poređenju sa istim mesecom prošle godine, veće su za 12,4 posto, dok su u odnosu na decembar 2012. godine povećane za 1,1 posto.Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema nameni potrošnje u februaru 2013. godine, u odnosu na prethodni mesec, najveći rast cena zabeležen je u grupama Alkoholna pića i duvan – od 3,8 posto, Komunikacije – 1 posto, Stan, voda, električna energija, gas i druga goriva – od 0,8 posto...
Republički zavod za statistiku saopštio je danas da su maloprodajne cene robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u februaru 2013. godine, u odnosu na januar, u proseku povećane za 0,5 posto.
Potrošačke cene u februaru 2013. godine, u poređenju sa istim mesecom prošle godine, veće su za 12,4 posto, dok su u odnosu na decembar 2012. godine povećane za 1,1 posto.
Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema nameni potrošnje u februaru 2013. godine, u odnosu na prethodni mesec, najveći rast cena zabeležen je u grupama Alkoholna pića i duvan – od 3,8 posto, Komunikacije – 1 posto, Stan, voda, električna energija, gas i druga goriva – od 0,8 posto, Rekreacija i kultura – od 0,6 posto, Restorani i hoteli – od 0,3 posto i Hrana i bezalkoholna pića – od 0,2 posto.
Pad cena zabeležen je u grupama Odeća i obuća – od 0,5 posto, Transport – od 0,2 posto i Nameštaj, pokućstvo i tekuće održavanje stana – od 0,1 posto.
Cene ostalih proizvoda i usluga nisu se bitnije menjale.
Indeksi potrošačkih cena definišu se kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju, podseća se u saopštenju.