Mercator je u prvoj polovini godine značajno poboljšao poslovanje: uz manji postotak prihoda od prodaje, Grupa je ostvarila 33,4 miliona eura dobiti iz poslovanja. To je više nego trostruko poboljšanje u odnosu na prošlu godinu, zadovoljni su u Mercatoru. Prihod od prodaje bili su jedan posto manji nego u istom razdoblju prošle godine i iznosili su 1.287 milijardi eura. Usporedba nije u potpunosti na mjestu, budući da je nakon konsolidacije aktivnosti trgovanja pod okriljem novog vlasnika, hrvatskog Agrokora, promijenjena struktura prihoda. Ojačalo je poslovanje na srpskom tržištu, a značajno niži su bili prihodi iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine (gdje pod Mercatorovim brandom i dalje rade Modiana i Intersport i najam nekretnina Konzumu). Kako su izvijestili iz Mercatora nakon sjednice Nadzornog odbora, "značajan napredak u poslovanju s jedne strane je rezultat fokusiranja na core business, što se očituje kroz povećanje ulaganja u obnovu postojeće maloprodajne mreže, jačanje aktivnosti za povećanje konkurentnosti Mercatora na tržištu, s naglaskom na profitabilnija tržišta u kontekstu okrupnjavanja trgovačkih aktivnosti u regiji u sklopu novog vlasnika i uspješan nastavak mjera optimizacije troškova".
Mercator je u prvoj polovini godine značajno poboljšao poslovanje: uz manji postotak prihoda od prodaje, Grupa je ostvarila 33,4 miliona eura dobiti iz poslovanja.
To je više nego trostruko poboljšanje u odnosu na prošlu godinu, zadovoljni su u Mercatoru, izvijestilo je Delo.
Prihod od prodaje bili su jedan posto manji nego u istom razdoblju prošle godine i iznosili su 1.287 milijardi eura. Usporedba nije u potpunosti na mjestu, budući da je nakon konsolidacije aktivnosti trgovanja pod okriljem novog vlasnika, hrvatskog Agrokora, promijenjena struktura prihoda. Ojačalo je poslovanje na srpskom tržištu, a značajno niži su bili prihodi iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine (gdje pod Mercatorovim brandom i dalje rade Modiana i Intersport i najam nekretnina Konzumu).
Kako su izvijestili iz Mercatora nakon sjednice Nadzornog odbora, "značajan napredak u poslovanju s jedne strane je rezultat fokusiranja na core business, što se očituje kroz povećanje ulaganja u obnovu postojeće maloprodajne mreže, jačanje aktivnosti za povećanje konkurentnosti Mercatora na tržištu, s naglaskom na profitabilnija tržišta u kontekstu okrupnjavanja trgovačkih aktivnosti u regiji u sklopu novog vlasnika i uspješan nastavak mjera optimizacije troškova. "
Poboljšanje je također primjetno u financijskom poslovanju Mercatora, jer je grupa nakon promjene vlasništva uspješno financijski restrukturirana. Tako su neto financijski rashodi u prvom polugodištu smanjeni za 43 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Ulaganja su 2,5 puta veća nego u istom razdoblju prošle godine (iznose 26,5 milijuna eura). Više od dvije trećine novca otišlo je na obnovu vlastite maloprodajne mreže u Sloveniji, odnosno 12 prodavaonica i pet supermarketa, dva hipermarketa i jednu priručnu trgovinu. Petina investicija je usmjerena na logistiku, IT i netrgovačke djelatnosti.
Mercator je uspješno prodavao. Kompaniaj je prodala brandove mljevene kave Santana i Loka, a prije toga Pekarnu Grosuplje. Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja je upravo jučer izdala odobrenje za preuzimanje pekare, tako da će kupac Don Don i Mercator u drugoj polovini godine zaključiti transakciju.