Mercator snižava cijena 10.000 proizvoda

Bez autora
Mar 13 2014

Najveći slovenski trgovački lanac "Mercator" u četvrtak je započeo akciju "Jamčimo za najniže cijene" kojom snižava cijene 10.000 proizvoda iz svih robnih skupina, kako bi se cjenovno približio konkurentima, trgovačkim lancima Spar, Tuš, Lidl i Hofer. Naša je osnovna filozofija da Mercator mora biti apsolutno najjeftiniji te da kupac mora dobiti najviše za svoj novac, objavio je Mercator. Najveći slovenski lanac ne otkriva o kolikim je sniženjima cijena riječ, tvrdeći da se radi o poslovnoj tajni, ali je uvjeren da će se investicija u novu cjenovnu politiku amortizirati već za godinu dana. Akcija je poduzeta zbog primijećene promjene ponašanja kupaca koji proizvode ne kupuju u jednoj trgovini nego traže najniže cijene za iste produkte u više njih i više puta tjedno.

Mercator snižava cijena 10.000 proizvodaNajveći slovenski trgovački lanac "Mercator" u četvrtak je započeo akciju "Jamčimo za najniže cijene" kojom snižava cijene 10.000 proizvoda iz svih robnih skupina, kako bi se cjenovno približio konkurentima, trgovačkim lancima Spar, Tuš, Lidl i Hofer.

"Naša je osnovna filozofija da Mercator mora biti apsolutno najjeftiniji te da kupac mora dobiti najviše za svoj novac", objavio je Mercator.

Najveći slovenski lanac ne otkriva o kolikim je sniženjima cijena riječ, tvrdeći da se radi o poslovnoj tajni, ali je uvjeren da će se investicija u novu cjenovnu politiku amortizirati već za godinu dana. Akcija je poduzeta zbog primijećene promjene ponašanja kupaca koji proizvode ne kupuju u jednoj trgovini nego traže najniže cijene za iste produkte u više njih i više puta tjedno.

Mercator je priopćio da će postaviti i internetski portal na kojemu će kupci u svakom trenutku moći provjeriti pojedinačne cijene za 800 najprodavanijih proizvoda u Mercatoru i konkurentskim lancima.

"Cijene će se pregledavati tjedno, a ako tko od konkurenata cijenu snizi, to će odmah napraviti i Mercator", navode u kompaniji.

Riječ je o najprodavanijim artiklima koji čine 45 posto najpopularnije potrošačke košarice.

Akcija "Jamčimo najniže cijene" zasniva se na načelu da će kupcima koji nađu u Mercatorovoj trgovini skuplji identični artikal, koji je jeftiniji u trgovini konkurenata, razlika u novcu biti vraćena na potrošačku karticu Mercatora.

Istodobno, Mercator će ukinuti dosadašnje klasične popuste utorkom i četvrtkom pri kupovini s Mercatorovom potrošačkom karticom "Pika".

"Projekt kontroliranja naših cijena planiran je u skladu sa strategijom poslovnog restrukturiranja odnosno koncentracije na osnovnu djelatnost, a akcija će se amortizirati još ove godine", navode u Mercatoru, prenose u četvrtak slovenski mediji.

Kako navode mediji, akcija će se za sada primjenjivati samo u Sloveniji, gdje Mercator ima 540 trgovina i gdje je njegov tržišni udio zadnjih godina ustrajno padao zbog jake konkurencije. To se dogodilo osobito nakon dolaska inozemnih diskontnih trgovačkih lanaca poput Hofera i Lidla te uslijed smanjene kupovne moći prosječnog kupca budući da je Mercator važio za trgovca s relativno višim cijenama u ponudi.

Još 2007. godine tržišni udio Mercatora u slovenskoj maloprodaji iznosio je između 35 i 37 posto, a prema nekim podacima sada se kreće samo nešto više od 30 posto.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik