"Metro grupa" ostvarila rast prodaje

Bez autora
Dec 21 2015

Metro Grupa predstavila je rezultate poslovne godine 2014/15. godine u kojoj je ostvarila rast "like-for-like" prodaje za 1,5%, dok je operativna dobit (EBIT pre posebnih stavki) iznosila 1,5 milijardi evra. Finansijska 2014/15 godina bila je istovremeno i veoma intenzivna i izuzetno uspešna faza u transformaciji METRO Grupe. Pored toga što je okončala ključne mere u okviru svog portfolija prodajom Galeria Kaufhof, kompanija je nastavila sa pozitivnim trendom u pogledu svog operativnog poslovanja. Modernizacija kompanije omogućila je više autonomije u planiranju poslovne strategije i u prilagođavanju poslovanja lokalnim potrebama. U 2014/15 like-for-like prodaja Metro Grupe porasla je za 1.5%, a operativna dobit (EBIT pre posebnih stavki) iznosi 1,5 milijardi evra, čime je Metro Grupa značajno nadmašila uporednu prošlogodišnju cifru od 1,4 milijardi evra.

Metro Grupa predstavila je rezultate poslovne godine 2014/15. godine u kojoj je ostvarila rast "like-for-like" prodaje za 1,5%, dok je operativna dobit (EBIT pre posebnih stavki) iznosila 1,5 milijardi evra.

Finansijska 2014/15 godina bila je istovremeno i veoma intenzivna i izuzetno uspešna faza u transformaciji METRO Grupe. Pored toga što je okončala ključne mere u okviru svog portfolija prodajom Galeria Kaufhof, kompanija je nastavila sa pozitivnim trendom u pogledu svog operativnog poslovanja. Modernizacija kompanije omogućila je više autonomije u planiranju poslovne strategije i u prilagođavanju poslovanja lokalnim potrebama.

U 2014/15 like-for-like prodaja Metro Grupe porasla je za 1.5%, a operativna dobit (EBIT pre posebnih stavki) iznosi 1,5 milijardi evra, čime je Metro Grupa značajno nadmašila uporednu prošlogodišnju cifru od 1,4 milijardi evra. U skladu sa tim, kompanija je ispunila svoje postavljene ciljeve za prodaju i zaradu tokom ove finansijske godine. „Uspeh transformacije METRO Grupe jasno je evidentan u kontekstu operative“, izjavio je Olaf Koch, Predsednik Upravnog odbora METRO Grupe.

"Postigli smo održivi, pozitivan razvoj prodaje za METRO Cash & Carry i Media-Saturn, a nastavićemo da sledimo postavljenu strategiju i u poslovnoj godini 2015/2016, sa još većim fokusom na potrebe naših klijenata. Dodatno, radićemo na preuređenju i modernizaciji distributivnih centara i prodajnih linija, a iskoristićemo i prednosti akvizicija tražeći nove prilike za ekspanziju", dodao je gospodin Koch.

METRO Cash & Carry na globalnom planu u poslovnoj godini 2014/15. ostvario je rast prodaje od 0,9%, a značajno smanjenje neto duga kompanije donelo je i dodatne mogućnosti za nove investicije.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik