Niče tržni centar u Zemunu

Bez autora
Jun 26 2013

Pomak u već odavno najavljenoj gradnji prvog zemunskog šoping centra ICB kraj Novosadskog puta ovih dana se pomalja u privrednoj zoni iza veleprodajnog centra "Metro" i OMV pumpe. Bageri i druga teška mehanizacija ravnaju teren i uklanjaju višak zemlje za temelje novog "ritejl" parka. Iako stoji stara "lična karta" budućeg objekta kraj ograde placa sa početkom radova u junu 2012. godine i rokom za njihov kraj ovog meseca, na pusto građevinsko zemljište su tek nedavno stupili radnici. Nov datum završetka tržnog centra još nije poznat, ali sa odobrenim zajmom Evropske banke za obnovu i razvoj od 13,5 miliona evra, izraelskim kompanijama "Jerusalim ekonomi LTD" i "Industrijal bilding korporejšn LTD", verovatno je da će uskoro nići i prva faza maloprodajnog parka sa neto površinom za izdavanje 15.300 kvadratnih metara i 385 parking mesta.

Niče tržni centar u ZemunuPomak u već odavno najavljenoj gradnji prvog zemunskog šoping centra ICB kraj Novosadskog puta ovih dana se pomalja u privrednoj zoni iza veleprodajnog centra "Metro" i OMV pumpe.

Bageri i druga teška mehanizacija ravnaju teren i uklanjaju višak zemlje za temelje novog "ritejl" parka.

Iako stoji stara "lična karta" budućeg objekta kraj ograde placa sa početkom radova u junu 2012. godine i rokom za njihov kraj ovog meseca, na pusto građevinsko zemljište su tek nedavno stupili radnici. Nov datum završetka tržnog centra još nije poznat, ali sa odobrenim zajmom Evropske banke za obnovu i razvoj od 13,5 miliona evra, izraelskim kompanijama "Jerusalim ekonomi LTD" i "Industrijal bilding korporejšn LTD", verovatno je da će uskoro nići i prva faza maloprodajnog parka sa neto površinom za izdavanje 15.300 kvadratnih metara i 385 parking mesta.

Pored velikog asortimana robe u predviđenih 60 lokala maloprodaje, megamarketa i potpuno izmenjenog izgleda ovog dela grada, investitor Zemuncima obećava i nova radna mesta.

Prizemni model kao u Inđiji

Atraktivan prodajni, tržni centar tipa "parkiraj i kupi", ponudiće i prateće ugostiteljske sadržaje u prizemnoj koncepciji (poput autleta u Inđiji) zamišljenoj kao dva pravougaonika ukrštena pod 90 stepeni sa dodatnim nadstrešnicama, nešto nalik na slovo "L". Na glavnom prilazu planirane su četiri reklamne kule, pa će potrošači lako pronalaziti put do svoje kupovine dobro poznatih brendova.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik