Italija je najvažnije izvozno tržište Pivovarne Laško. Lani je skupina Pivovarna Laško u Italiju izvezla 1,34 milijuna hektolirata pića. Cilj je Laškog povećati indeks distribucije i osvojiti i one dijelove države koji su udaljeni od slovenske granice. Laško je sa svojim robnim markama najprisutniija na području sjeverozapadne Italije. Najvažnije robne marke na talijanskom tržištu su Laško Club pivo, Union svijetlo pivo, Laško Zlatorog pivo, Union Pils pivo, voda Radenska Classic, Union Radler i Union brezalkoholno pivo. U Italiji se godišnje proda 17 milijuna hektolitara piva, a potrošnja piva po osobi iznosi 28 do 30 litara godišnje.
Italija je najvažnije izvozno tržište Pivovarne Laško.
Lani je skupina Pivovarna Laško u Italiju izvezla 1,34 milijuna hektolirata pića. Cilj je Laškog povećati indeks distribucije i osvojiti i one dijelove države koji su udaljeni od slovenske granice.
Laško je sa svojim robnim markama najprisutniija na području sjeverozapadne Italije. Najvažnije robne marke na talijanskom tržištu su Laško Club pivo, Union svijetlo pivo, Laško Zlatorog pivo, Union Pils pivo, voda Radenska Classic, Union Radler i Union brezalkoholno pivo.
U Italiji se godišnje proda 17 milijuna hektolitara piva, a potrošnja piva po osobi iznosi 28 do 30 litara godišnje.