Počinje akcija Najbolje iz Srbije

Bez autora
Oct 06 2016

Privredna komora Srbije (PKS) u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija i ove godine pokreće akciju „Najbolje iz Srbije“, u okviru koje će biti izabrani najuspešniji robni i korporativni brendovi na domaćem tržištu, kao i najbolji izvoznici, manifestacije i startap preduzeća.U akciji mogu da učestvuju sva preduzeća koja posluju u Srbiji, konkurišući za priznanje u određenim kategorijama, zavisno od delatnosti, porekla preduzeća i brenda.

Počinje akcija Najbolje iz SrbijePrivredna komora Srbije (PKS) u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija i ove godine pokreće akciju „Najbolje iz Srbije“, u okviru koje će biti izabrani najuspešniji robni i korporativni brendovi na domaćem tržištu, kao i najbolji izvoznici, manifestacije i startap preduzeća. U akciji mogu da učestvuju sva preduzeća koja posluju u Srbiji, konkurišući za priznanje u određenim kategorijama, zavisno od delatnosti, porekla preduzeća i brenda.

Kako se navodi u saopštenju PKS, ovogodišnja akcija „Najbolje iz Srbije 2016“ unapređena je osveženim vizualom, kreiran je novi sajt i omogućeno jednostavnije, onlajn prijavljivanje za kompanije i glasanje potrošača za najbolji brend.

U proteklih 11 godina za ovo prestižno priznanje konkurisalo je gotovo 1500 brendova, a više od 200 je nagrađeno. Ove godine priznanja se dodeljuju u 24 kategorije, a uvedene su i tri nove - najuspešnije startap preduzeće, najbolja turistička i privredna manifestacija u Srbiji.

Nagrada „Najbolje iz Srbije” prepoznata je kao jedno od najkredibilnijih priznanja u Srbiji, a brendovi se biraju prema utvrđenoj metodologiji, na osnovu rezultata glasanja potrošača i stručne javnosti, kao i tržišno – finansijskih parametara i ocena stručnog žirija.

Kompanije se za učešće mogu prijaviti do 10. oktobra, a nakon toga potrošači i stručna javnost glasaće za svoje omiljene brendove. Žiri koji i ove godine čine predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva privrede, Privredne komore Srbije, Ekonomskog fakulteta, Centra potrošača Srbije, marketinških agencija i medija, daće konačnu ocenu.

Pobednici, koji će biti proglašeni krajem novembra 2016. dobijaju pravo da koriste znak akcije kao simbol kvaliteta i poverenja potrošača i poslovnih partnera.

Kao i prethodnih godina, Ministarstvo će, u saradnji sa najvećim trgovinskim lancima, za dobitnike organizovati „Top korner”.

Učešće u akciji je besplatno, a više informacija o „Najbolje iz Srbije 2016” možete pronaći ovde.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik