Produžen konkurs za najbolje brendove

Bez autora
Apr 08 2015

Rok za prijavljivanje brendova u akciji „Najbolje iz Srbije“, zbog velikog interesovanja, produžen je do 14. aprila, saopštio je stručni žiri. Do sada je prijavljeno bezmalo stotinu brendova.Privredna komora Srbije, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i dnevni list „Privredni pregled“ pozivaju kompanije da se prijave i učestvuju u jedanaestoj akciji „Najbolje iz Srbije“ u kojoj se biraju najuspešniji robni i korporativni brendovi na srpskom tržištu.

Produžen konkurs za najbolje brendoveRok za prijavljivanje brendova u akciji „Najbolje iz Srbije“, zbog velikog interesovanja, produžen je do 14. aprila, saopštio je stručni žiri. Do sada je prijavljeno bezmalo stotinu brendova.

Privredna komora Srbije, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i dnevni list „Privredni pregled“ pozivaju kompanije da se prijave i učestvuju u jedanaestoj akciji „Najbolje iz Srbije“ u kojoj se biraju najuspešniji robni i korporativni brendovi na srpskom tržištu.

U akciji mogu da učestvuju sva preduzeća koja posluju u Srbiji, konkurišući za priznanje u određenim kategorijama, zavisno od delatnosti, porekla preduzeća i brenda.

Cilj „Najbolje iz Srbije“ je da podstiče stvaranje kvalitetnih srpskih proizvoda i promoviše najbolje brendove, jača njihovu tržišnu poziciju i uliva poverenje potrošačima i partnerima u zemlji i inostranstvu.

Priznanje „Najbolje iz Srbije“ za 2014. godinu dodeljuje se u 24 kategorije. Izborom najboljih brendova promovišu se vrednosti domaće privrede i tržišnog načina razmišljanja, jača konkurentnost, poboljšava pozicija i percepcija proizvoda iz Srbije. Jaki i afirmisani brendovi su karakteristika jakih privreda.

Prijavljeni će biti rangirani prema kriterijumima utvrđenim Metodologijom izbora „Najbolje iz Srbije 2014“ – na osnovu rezultata glasanja potrošača i stručne javnosti, tržišno – finansijskih parametara i ocena stručnog žirija.

Pobednici, koji će biti proglašeni krajem maja 2015. dobijaju pravo da koriste znak akcije kao simbol kvaliteta i poverenja potrošača i poslovnih partnera.

Kao i prethodnih godina, Ministarstvo će, u saradnji sa najvećim trgovinskim lancima, za dobitnike organizovati „Top korner”.

Više informacija možete pronaći ovde.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik