Prva pošiljka Bosnia kafe već na policama marketa

Bez autora
Apr 04 2012

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak realizirala je prvu pošiljku Bosnia kafe na tržište Republike Turske. Prvi šleper Bosnia kafe u pakovanjima od po 100 i 200 grama već je stigao u Tursku, a Vispakov proizvod se već našao na policima turskih prodavnica i u promotivnim katalozima. Bosnia kafa za sada će se moći kupiti širom Turske u jednom od dva velika tamošnja tržna lanca. Nakon Bosnia kafe, u bližoj perspektivi slijedi izvoz začina i dodataka jelima, čorbi, juha, ali i Vispakove Espresso kafe, kao i Vispakovog novog instant-brenda Viscafe 3 u 1 i 2 u 1. Uspjeh Vispaka u pogledu ostvarenja izvoza na tržište Turske je ujedno uspjeh cijele bh. prehrambene industrije. Naši turski partneri u prvom redu su prepoznali kvalitet Vispakovih proizvoda, ali nisu odustajali upravo od naše orijentacije ka pravoj bosanskoj kafi i bosanskoj kuhinji. Dodamo li ovome angažman svih uposlenih, vještine upravljanja, znanje, konkurentsku sposobnost, te cjelokupan komunikacijski koncept, mogli bismo kazati da imamo recept za uspjeh kako na domaćem, tako i na inostranim tržištima.

Prva pošiljka Bosnia kafe već na policama marketaBosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak realizirala je prvu pošiljku Bosnia kafe na tržište Republike Turske.

Prvi šleper Bosnia kafe u pakovanjima od po 100 i 200 grama već je stigao u Tursku, a  Vispakov proizvod se već našao na policima turskih prodavnica i u promotivnim katalozima.
 
Bosnia kafa za sada će se moći kupiti širom Turske u jednom od dva velika tamošnja tržna lanca. Nakon Bosnia kafe, u bližoj perspektivi slijedi izvoz začina i dodataka jelima, čorbi, juha, ali i Vispakove Espresso kafe, kao i Vispakovog novog instant-brenda Viscafe 3 u 1 i 2 u 1.

"Uspjeh Vispaka u pogledu ostvarenja izvoza na tržište Turske je ujedno  uspjeh cijele bh. prehrambene industrije. Naši turski partneri u prvom redu su prepoznali kvalitet Vispakovih proizvoda, ali nisu odustajali upravo od naše orijentacije ka pravoj bosanskoj kafi i bosanskoj kuhinji. Dodamo li ovome angažman svih uposlenih, vještine upravljanja, znanje, konkurentsku sposobnost, te cjelokupan komunikacijski koncept, mogli bismo kazati da imamo recept za uspjeh kako na domaćem, tako i na inostranim tržištima", pojašnjava direktor Vispaka Rusmir Hrvić. 

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik