Slovenski poduzetnik uz 5 posto provizije rješava hranu pred istekom roka trajanja

Bez autora
Feb 29 2016

Mladi slovenski poduzetnik pokrenuo je internetsku platformu kojom uz 5-postotnu proviziju pomaže poduzećima da se riješe zaliha prehrambenih proizvoda kojima prijeti da ostanu u skladištima nakon isteka roka trajanja. Takve se zalihe preko naše platforme FoodPlus mogu prodati uz mali diskont ili ponuditi humanitarnim organizacijama. Krenuli smo s tjesteninama i drugim suhim artiklima kojima je optimalan rok za upotrebu 3 do 6 mjeseci, a uskoro ćemo uključiti i proizvode s kraćim rokom trajanja, poput mesnih i mliječnih proizvoda, kazao je pokretač platforme Dalibor Matijevič. Sjedište svoje start-up tvrtke Smart Futuristica Matijevič namjerava iz Slovenije prebaciti u Irsku radi širenja poslovanja na globalna tržišta.

Slovenski poduzetnik uz 5 posto provizije rješava hranu pred istekom roka trajanjaMladi slovenski poduzetnik pokrenuo je internetsku platformu kojom uz 5-postotnu proviziju pomaže poduzećima da se riješe zaliha prehrambenih proizvoda kojima prijeti da ostanu u skladištima nakon isteka roka trajanja.

Takve se zalihe preko naše platforme FoodPlus mogu prodati uz mali diskont ili ponuditi humanitarnim organizacijama. Krenuli smo s tjesteninama i drugim suhim artiklima kojima je optimalan rok za upotrebu 3 do 6 mjeseci, a uskoro ćemo uključiti i proizvode s kraćim rokom trajanja, poput mesnih i mliječnih proizvoda, kazao je za poslovni list "Finance" pokretač platforme Dalibor Matijevič.

Sjedište svoje start-up tvrtke Smart Futuristica Matijevič namjerava iz Slovenije prebaciti u Irsku radi širenja poslovanja na globalna tržišta.

Njegovu "elektronsku tržnicu", koja je počela raditi početkom veljače, već koristi oko 150 poduzeća iz Slovenije i cijele jugoistočne Europe, Italije, Poljske, Češke i Rumunjske, među njima i najveća slovenska kompanija "Petrol", koja na svojim benzinskim servisima ima i trgovine s prehrambenim artiklima, navode "Finance".

Mladi poduzetnik tvrdi da u regiji 20 posto zaliha čine one koje su u opasnosti da ostanu u skladištima nakon isteka roka trajanja pa ih je bitno brzo plasirati kako s vremenom ne bi postale mrtvi kapital.

Ponuđači na platformu upisuju cijenu i količinu zaliha te rok optimalne upotrebe proizvoda, a proviziju od pet posto plaćaju nakon realiziranog posla odnosno prodaje robe.

Matijevič kaže da pri tome zainteresirani moraju proći postupak "certifikacije", odnosno provjere referenca poduzeća prije nego što se sklopi posao, čime se njegova tvrtka brani od mogućih prijevara.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik