Šoping molovi niču širom Srbije. Tako Beograd ima “Delta City” i “Ušće”, Kragujevac “Plazu”, a najavljena je izgradnja i novih u drugim gradovima naše zemlje. “Delta Real Estate”, članica “Delta holding” u proleće 2013. započeće izgradnju najvećeg i najluksuznijeg šoping mola u Srbiji i regionu “Delta Planeta”, koji će se nalaziti na beogradskoj Autokomandi, na Koridoru 10, uz autoput u pravcu Niša. U izgradnju ovog šoping mola, površine 200.000 metara kvadratnih, biće uloženo 200 miliona evra. Gradnja “Delta Planeta” će trajati 18 meseci, a otvaranje je planirano za jesen 2014. godine. Na izgradnji ovog objekata biće angažovano 60 domaćih građevinskih kompanija i oko 5.000 radnika, a završetak šoping mola će omogućiti otvaranje više od 5.000 novih radnih mesta.
Šoping molovi niču širom Srbije. Tako Beograd ima “Delta City” i “Ušće”, Kragujevac “Plazu”, a najavljena je izgradnja i novih u drugim gradovima naše zemlje.
“Delta Real Estate”, članica “Delta holding” u proleće 2013. započeće izgradnju najvećeg i najluksuznijeg šoping mola u Srbiji i regionu “Delta Planeta”, koji će se nalaziti na beogradskoj Autokomandi, na Koridoru 10, uz autoput u pravcu Niša.
U izgradnju ovog šoping mola, površine 200.000 metara kvadratnih, biće uloženo 200 miliona evra. Gradnja “Delta Planeta” će trajati 18 meseci, a otvaranje je planirano za jesen 2014. godine.
Na izgradnji ovog objekata biće angažovano 60 domaćih građevinskih kompanija i oko 5.000 radnika, a završetak šoping mola će omogućiti otvaranje više od 5.000 novih radnih mesta.
Kako je istakla potpredsednica “Delta holdinga” Jelena Krstović, “Delta Planet” će biti tri puta veći od tržnog centra “Delta City” na Novom Beogradu, imaće 250 lokala različitog sadržaja, a osim već postojećih očekuje se dolazak još najmanje 50 novih svetskih brendova na srpsko tržište.
U svom sadržaju šoping mol “Delta Planet” će imati i veliki hipermarket od 10.000 metara kvadratnih, kao i najsavremenije sadržaje za zabavu, bioskop sa najsavremenijom IMAX tehnologijom, sportske sadržaje, kao i spa i velnes centar. U podzemnoj garaži i spoljašnjim parkinzima obezbeđeno je 2.300 parking mesta.
“Delta Planet” će biti građen i po najsavremenijim ekološkim i tehnološkim standardima. Prema rečima generalnog direktora “Delta Real Estate-a” Vojislava Glavinića, objekat će predstavljati prvi zeleni šoping mol koji će u izgradnji i kasnijoj upotrebi primenjivati najsavremenije ekološke standarde i koriće obnovljive izvore energije, uz visoku energetsku efikasnost i punu kontrolu emisije štetnih gasova.
Izgradnja “Delta Planeta” jedna je od najvećih investicija “Delta Holdinga” u oblasti nekretnina, dodala je Krstović i najavila da je u planu i izgradnja šoping mola u Bulevaru despota Stefana u Beogradu, kao i u drugim gradovima Srbije i regiona.
U Jagodini “Vivo šoping park”
I Jagodina će dobiti novi šoping park. Izgradnja “Vivo šoping parka”, u koji će biti uloženo 15 miliona evra, počeće u junu ove godine.
Kako je za Novosti rekao direktor i investitor objekta, Pavle Andrić, do kraja ovog meseca, očekuje se da budu pribavljene sve građevinske i urbanističke dozvole, a plan je da kompletan park bude završen do marta 2013. godine.
Šoping park će se prostirati na dva i po hektara i nalaziće se u najlepšem delu Jagodine, u okviru sportsko-turističkog kompleksa “Đurđevo brdo”, u neposrednoj blizini Akva-parka, Hale sportova, crkve, Zoo-vrta, fudbalskog stadiona i Muzeja voštanih figura.
Na njegovoj izgradnji biće angažovano 1.000 ljudi, a marketing i promocija ove investicije, odnosno izdavanje poslovnog prostora biće povereno grčkim kompanijama “Danos group” i “EFG property servis”, pišu Novosti.
U “Vivo šoping parku”, posao će naći čak 400 ljudi. U njemu će biti prisutni svi vodeći svetski brendovi iz oblasti maloprodaje konfekcije, sportskih artikala i kozmetike, a reč je o ukupno 33 lokala. Takođe, šoping park će imati još i supermarket, dečiji kutak, restorane, kafiće i kuglane, a na raspolaganju će biti i parking sa oko 3.000 mesta.
Kako Novosti navode, Andrić očekuje da će “Vivo šoping park” godišnje privlačiti oko četiri miliona kupaca. Jagodinski turistički centar godišnje poseti više od 700.000 ljudi, pa se računa da će, izgradnjom ovog parka, taj broj biti značajno povećan.