Ukupan desezonirani promet veći za 1,9 odsto

Bez autora
Mar 01 2017

Ukupan desezonirani promet distributivne trgovine u posljednjem kvartalu prošle godine u BiH zabilježio je rast od 1,9 odsto u odnosu na treći kvartal iste godine. Rast prometa ostvaren je u trgovini motornim vozilima i motociklima u iznosu od 0,6 odsto, trgovini na veliko u iznosu od 1,8 odsto, te trgovini na malo u iznosu od 2,3 odsto, podaci su Agencije za statistiku BiH.Najveći rast prometa ostvaren je u djelatnosti trgovine na veliko mašinama, opremom i priborom u iznosu od 24,9 odsto, dok je najveći pad zabilježen u trgovini na veliko poljoprivrednim sirovinama i živim životinjama u iznosu od šest odsto.

Ukupan desezonirani promet veći za 1,9 odstoUkupan desezonirani promet distributivne trgovine u posljednjem kvartalu prošle godine u BiH zabilježio je rast od 1,9 odsto u odnosu na treći kvartal iste godine.

Rast prometa ostvaren je u trgovini motornim vozilima i motociklima u iznosu od 0,6 odsto, trgovini na veliko u iznosu od 1,8 odsto, te trgovini na malo u iznosu od 2,3 odsto, podaci su Agencije za statistiku BiH.

Najveći rast prometa ostvaren je u djelatnosti trgovine na veliko mašinama, opremom i priborom u iznosu od 24,9 odsto, dok je najveći pad zabilježen u trgovini na veliko poljoprivrednim sirovinama i živim životinjama u iznosu od šest odsto.

U odnosu na baznu 2010. godinu, indeks prometa distributivne trgovine u BiH u četvrtom kvartalu lani ostvario je rast od 15,3 odsto.

Indeks prometa trgovine na malo zabilježio je rast od 34,7 odsto, trgovini na veliko od 6,4 odsto, dok je u trgovini motornim vozilima i motociklima zabilježen pad od 0,7 odsto.

Ukupan promet distributivne trgovine u BiH, kalendarski prilagođen, u četvrtom kvartalu 2016. godine zabilježio je pad od 0,4 odsto u odnosu na isti kvartal prethodne godine.

Rast prometa zabilježen je u trgovini na malo u iznosu od 3,5 odsto, dok je promet u trgovini na veliko zabilježio pad od 2,7 odsto, te promet u trgovini na veliko i malo motornim vozilima i motociklima od 1,8 odsto.

Najveći rast prometa ostvaren je u trgovini na veliko mašinama, opremom i priborom u iznosu od 60,2 odsto, dok je najveći pad zabilježen u trgovini na veliko informacijsko-komunikacijskom opremom u iznosu od 18,5 odsto.

U strukturi ostvarenog prometa ukupne trgovine /neprilagođeni podaci/ najveće učešće ostvareno je u trgovini na veliko – 56,5 odsto, potom slijede trgovina na malo sa 38 odsto, te trgovina i održavanje motornih vozila i motocikala sa 5,5 odsto.

Ukupna desezonirani promet distributivne trgovine u 2016. godini ostvario je pad od 1,2 odsto u odnosu na 2015.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik