"Violeta" postala lider

Bez autora
Mar 19 2017

Bosanskohercegovačka kompanija "Violeta" postala je tržišni lider u prodaji pelena u našoj zemlji. "Violeta" i "Procter & Gamble" zajedno nastavljaju dominirati tržištem pelena za djecu i odrasle u BiH s udjelom od 49 posto, odnosno od 38 posto. Proizvodi obje kompanije nalaze se jedni pored drugih na policama većine trgovina, ali je "Violeta" u posljednje vrijeme postala popularniji izbor zbog rastuće osjetljivosti stanovništva na cijene, navodi se u izvještaju "Euromonitora". Navode da je "Violeta" pokazala da je moguće nositi se sa svjetskim gigantima. Tako je BiH postala jedna od rijetkih država u kojima u ovom segmentu tržišta jedna domaća kompanija ima dominaciju na tržištu. "Violeta", pored papirnih ručnika, maramica, salveta, pelena, uložaka, toaletnog papira, vlažnih maramica... proizvodi i deterdžente za suđe i rublje, te omekšivače. Cvijetni sastojci u mirisima su neizbježni, a među cvjetovima dominantna je ljubičica/ljubica (viola), po kojoj su i kćerka vlasnika Ljubica i sama kompanija dobile ime.

"Violeta" postala liderBosanskohercegovačka kompanija "Violeta" postala je tržišni lider u prodaji pelena u našoj zemlji.

"Violeta" i "Procter & Gamble" zajedno nastavljaju dominirati tržištem pelena za djecu i odrasle u BiH s udjelom od 49 posto, odnosno od 38 posto. Proizvodi obje kompanije nalaze se jedni pored drugih na policama većine trgovina, ali je "Violeta" u posljednje vrijeme postala popularniji izbor zbog rastuće osjetljivosti stanovništva na cijene, navodi se u izvještaju "Euromonitora". 

Navode da je "Violeta" pokazala da je moguće nositi se sa svjetskim gigantima. Tako je BiH postala jedna od rijetkih država u kojima u ovom segmentu tržišta jedna domaća kompanija ima dominaciju na tržištu. 

"Violeta", pored papirnih ručnika, maramica, salveta, pelena, uložaka, toaletnog papira, vlažnih maramica... proizvodi i deterdžente za suđe i rublje, te omekšivače. Cvijetni sastojci u mirisima su neizbježni, a među cvjetovima dominantna je ljubičica/ljubica (viola), po kojoj su i kćerka vlasnika Ljubica i sama kompanija dobile ime.

"Ljubičica je simbol proljeća, bujanja i rasta, a to smo mi u 'Violeti', koji ne mirujemo i stalno ulažemo u kadar i opremu, te tragamo za inovacijama, prateći zahtjeve tržišta", ističe vlasnik Petar Ćorluka.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik