Za bolje poslovanje i opstanak na tržištu

Bez autora
Jul 25 2013

-Projekat predstavlja snažnu podršku trgovcima i neophodan je da bi ovaj važan segment trgovine opstao i bio unapređen. Sličan projekat već je sproveden u nekoliko evropskih zemalja i svuda je dao dobre rezultate. Oporavak malih trgovina ključan je za razvoj čitave privrede, jer uprkos sve jačim aktivnostima velikih trgovinskih lanaca polovina kupovina obavlja se upravo u malim radnjama. Trgovci uključeni u ovaj projekat dobijaju od "Metro Cash & Carry" besplatnu marketinšku podršku u vidu brendiranja, štampanog materijala, savetovanja i edukativnih treninga. Istovremeno, trgovci zadržavaju nezavisnost u poslovanju.

Za bolje poslovanje i opstanak na tržištuViše od hiljadu malih nezavisnih trgovina širom Srbije posluje pod zajedničkim imenom "Moja radnja" u sklopu projekta za očuvanje i unapređenje samostalnog trgovinskog sektora, koji je pokrenuo veleprodajni lanac u Srbiji "Metro Cash & Carry". 

- Projekat predstavlja snažnu podršku trgovcima i neophodan je da bi ovaj važan segment trgovine opstao i bio unapređen. Sličan projekat već je sproveden u nekoliko evropskih zemalja i svuda je dao dobre rezultate - rekao je Roberto Mankuzo, generalni direktor, "Metro Cash & Carry" Srbija. On naglašava da je oporavak malih trgovina ključan za razvoj čitave privrede, jer uprkos sve jačim aktivnostima velikih trgovinskih lanaca polovina kupovina obavlja se upravo u malim radnjama.

Trgovci uključeni u ovaj projekat dobijaju od "Metro Cash & Carry" besplatnu marketinšku podršku u vidu brendiranja, štampanog materijala, savetovanja i edukativnih treninga. Istovremeno, trgovci zadržavaju nezavisnost u poslovanju.

- Važno mi je bilo da ne napravim početne greške u poslovanju i da na pravi način prepoznam potrebe kupaca i prilagodim asortiman i cene - kaže Bojana Simić, vlasnica pančevačke prodavnice "Fam market 01" i dodaje da su od svega najviše dobile njene mušterije kojima je sada dostupan veliki broj artikala po akcijskim cenama i to u "samom komšiluku".

Dosadašnji rezultati pokazali su da je promet u trgovinama nakon uključenja u "Moju radnju" značajno povećan, a kupci su dobili bolju uslugu, kvalitetniji asortiman i povoljnije cene.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik